افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

دیون سندرز ایالت جکسون را بهتر از نحوه پیدا کردنش ترک می کند

  • کد خبر : 2509
دیون سندرز ایالت جکسون را بهتر از نحوه پیدا کردنش ترک می کند

سندرز چشم انداز HBCU را به مقصد کلرادو ترک می کند، اما ارزش آن را دارد که آنچه را که در ایالت جکسون به دست آورد، بشناسیم. جکسون، خانم – پس از فصل فوتبال 2019، اگر این احتمال را مطرح می‌کردید که استیت جکسون در پنج سال آینده مسابقات قهرمانی کنفرانس دو و میدانی جنوب […]


سندرز چشم انداز HBCU را به مقصد کلرادو ترک می کند، اما ارزش آن را دارد که آنچه را که در ایالت جکسون به دست آورد، بشناسیم.

جکسون، خانم – پس از فصل فوتبال 2019، اگر این احتمال را مطرح می‌کردید که استیت جکسون در پنج سال آینده مسابقات قهرمانی کنفرانس دو و میدانی جنوب غربی را پشت سر بگذارد، این بیانیه با یک سری خنده‌ها دنبال می‌شد. فراوانی شک

این استقبال احتمالاً شبیه احساسات هزاران دانش‌آموز، طرفدار و دانش‌آموز JSU خواهد بود که شایعات در شهر روح مبنی بر اینکه دیون سندرز مربی بعدی تیم ببرها خواهد شد، شروع شد. درکش سخت بود یا ایمان داشتن. با این حال، در 21 سپتامبر 2020، سندرز وظیفه احیای یک برنامه را بر عهده گرفت – در میانه یک بیماری همه گیر ویروس کرونا – که هفت سال را در سیاه چال SWAC گذراند و چهار مربی مختلف را فیلتر کرد که به دنبال بازگرداندن سلطه برنامه بودند. در دهه های 70، 80 و 90

اما روز شنبه، در مقابل 53754 هوادار که وارد استادیوم یادبود کهنه سربازان می سی سی پی شدند، مربی مشهور – که وارد برنامه تاریخی HBCU خون آبی تنها با تجربه مربیگری دبیرستانی در آکادمی پریم پرپ شد – ببرها را به پیروزی 43-24 در برابر جنوبی هدایت کرد. و برای اولین بار از فصل های 1995 و 1996 قهرمانی متوالی را به دست آورد.

ماموریت دومین عنوان متوالی SWAC با روحیه واقعی تسلط انجام شد، شعاری که سندرز هر بار که با تیمش صحبت می کرد یا وقتی چراغ ها بر روی او تابیدند موعظه می کرد. این تیم خیلی برتر از JSU (12–0, 8–0 SWAC) نیست که در پایان کوارتر اول به برتری 26–0 رسید و در راه رسیدن به 4 توپ از 5 مالکیت اول خود را به ثمر رساند. برتری 33–10 در نیمه اول جیمز “بابا بزرگ” کارسون، مربی که آخرین باری که این برنامه عناوین متوالی SWAC را به دست آورد، رهبری کرد، افتخار می کند.

سندرز قبل از آخرین بازی خود با جکسون استیت در زمین پرسه می زند – یک پیروزی متقاعد کننده برای کسب عنوان SWAC و یک فصل بدون شکست.

Rogelio V. Solis/AP

شیدور سندرز، بازیکن تهاجمی سال لیگ، سه پاس از چهار پاس تاچ داون خود را در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه پرتاب کرد. حتی زمانی که ساوتن در لحظات مختلف شتاب بیشتری گرفت و در چهار دقیقه پایانی کوارتر سوم شکست خود را به 12 رساند و در نیمه دوم با نتیجه 14–10 از ببرها پیشی گرفت، دفاع JSU همچنان چهار اخراج جمعی بر روی مدافعان SU ثبت کرد و به نتایج بزرگی رسید. بازی هایی که مانع از حمله Jags به دو قطع توپ، دو نوبت در موقعیت های پایین و یک پونت در پنج توپ نهایی آنها شد.

اما از آنجایی که Sonic Boom of the South آهنگ‌های جشن خود را در حالی که ثانیه‌های پایانی از جامبوترون در مکان نعل اسبی پخش می‌شد رها کرد، به سرعت برای بسیاری به داستانی از احساسات متناقض تبدیل شد. برای هفته‌ها، مربی تالار مشاهیر برای چندین شغل سرمربی در مدارسی از جمله فلوریدا جنوبی، کلرادو، آبورن، جورجیا تک و سینسیناتی شایعه شده بود.

با این حال، کمتر از 24 ساعت قبل از پیروزی نهایی ببرها در روز شنبه و آخرین باری که او در شبکه دامپزشکی مربیگری می کرد، شایعات در حدس و گمان بلند شد که سندرز واقعاً قرار است مربی فوتبال بعدی کلرادو شود.

همانطور که سندرز در زیر بوم در زمین ایستاده بود و بازویش را دور دوست دخترش، تریسی ادموندز، و شیدور، که در کنار اشلی رابینسون، مدیر ورزشی JSU ایستاده بود، واقعیت برای مربی مشهور شروع شد. اولین فصل بدون شکست در تاریخ برنامه. حتی مربیان JSU که خیلی ها فکر می کنند از نظر موفقیت برنامه در کوه راشمور هستند، هرگز به اوج یک فصل بدون شکست نرسیدند.

سندرز در پخش ESPN در مراسم جشن قهرمانی این برنامه گفت: «این آقایان به من فرصت فوق‌العاده‌ای برای مربیگری JSU دادند و من برای همیشه از او سپاسگزارم. با این حال، در کنار این واقعیت بود که فقط چند ساعت پیش بود که مربی مشهوری که به JSU آمده بود تا چشم انداز را تغییر دهد و زمین بازی ورزشکاران سیاهپوست در HBCU ها را به سمت ساحل غربی پرواز کند و تابستان های گرم و گرم را معامله کند. پاییز و زمستان های گرم تا متوسط ​​برای تپه ها، کوه ها و زمستان های بی رحمانه بولدر، کلرادو.

اما از نظر سندرز، منطق او برای پایان دادن به سفر خود در JSU و شروع فصل جدیدی در کلرادو، بر ایده دیدن مربیان سیاهپوست موفق تر در برنامه های Power 5 به عنوان لهجه ای برای سرود او برای تسلط متمرکز است.

سندرز در ویدئویی خطاب به بازیکنانش گفت: “من همیشه به عنوان یک بازیکن همه چیز را زیر سوال می بردم… چطور می توانی اینقدر مسلط باشی و مجبور شوی برای پنج تیم فوتبال بازی کنی؟” سندرز در ویدئویی از تصمیم خود برای پذیرش پیشنهاد کلرادو به عنوان مربی فوتبال بعدی برنامه گفت. چهار یا چند سرمربی آفریقایی آمریکایی از کار برکنار شده اند [at the FBS level]. من نشنیدم که یکی مثل نامزدی مثل خودم نباشد و برای من این یک مشکل است.»

در حالی که جوهر در مقصد مربیگری جدید سندرز هنوز بسیار خیس است، سفر او در محوطه مقدس JSU ویژه بود و حتی سفری بود که برخی به زمان نیاز دارند تا سر خود را دور آن بپیچند. سام جفرسون، مدیر سابق اطلاعات ورزشی JSU می‌گوید: «او سطحی از هیجان را ایجاد کرد که مدت‌ها بود ندیده بودیم.

میزی براون، دانشجوی جوان علوم سیاسی در ایالت جکسون، از کودکی به بازی‌های JSU می‌آمد. این جوان 21 ساله همچنین به عنوان یک فعال اجتماعی بسیار درگیر خدمت می کند و با موسسه آموزش دموکراتیک در آمریکا و ACLU در می سی سی پی کار می کند. براون می‌گوید در شهری که با نرخ بالای جرم و جنایت و مسائل مربوط به آب و اساسی مواجه است، سندرز تلاش کرد به شهروندان احساس امیدواری بدهد و نزاع بین رهبری شهر و ایالت در مورد شرارت‌های جکسون را تحت فشار قرار داد.

براون می‌گوید: «من دوست داشتم که از نفوذ خود برای تحت فشار قرار دادن آنها استفاده کند. خوشحالم که او ابتکار عمل را به دست گرفت، به ویژه در کشوری که در برابر همکاری و تغییر مقاوم است.

با این حال، همانطور که مربی پرایم برای انتقال بعدی خود آماده می شود، برنامه JSU که خانه چهار تالار مشاهیر NFL و شهری است که در حضور او یکپارچه احساس می شود، کجا باقی می ماند؟

وقتی سندرز بعد از بازی بازیکنانش را خطاب قرار داد، او همچنین به اشتراک گذاشت که به برنامه در یافتن جانشین خود کمک می کند. چه کسی می تواند پشت کفش های دیون سندرز دنبال شود؟

توصیه من به تی سی تیلور است. من امیدوارم که این روند کاهش یابد.»

تیلور، دانش آموخته JSU و برجسته سابق ببرها در تیم فوتبال، در حال حاضر به عنوان مربی گیرنده گسترده JSU خدمت می کند. آیا او این فرصت را پیدا خواهد کرد؟ این مسئله بعدا بررسی خواهد شد.

اما با شروع واقعیت، این تصور که سندرز دیگر حاشیه‌های استادیوم را زینت نمی‌دهد، سرش را به آهنگ‌های بوم خم نمی‌کند یا موسیقی تم خود را در رختکن‌های تازه طراحی شده JSU می‌خواهد، فصل دیگری از کتاب فوتبال JSU اکنون آغاز می‌شود. .

هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست. سندرز کاملاً این مفهوم را درک می کند و به روزهای او به عنوان بازیکن در NFL برمی گردد، جایی که او برای پنج تیم بازی می کرد. او همان ذهنیت را در فلسفه مربیگری خود به کار می برد. سندرز خطاب به بازیکنانش گفت: «در مربیگری، یا ارتقا می‌یابید یا پایان می‌دهید. “چالش من همچنان این است که هر کجا که هستم، تغییر ایجاد کنم.”

با این حال، انتقال برای سندرز نیز آسان نخواهد بود. این احتمالاً سخت ترین لحظه برای من است زیرا همه شما را درگیر می کند [players on the team]،” او گفت.

اما در حالی که هوای سرد در استادیوم خالی یادبود کهنه سربازان می سی سی پی پر شده بود، پر از پومپوم های آبی و سفید و تابلوهایی به نفع ایالت جکسون برای دفاع از تاج و تخت خود، برنامه و شهر جکسون باید در هفته ها و ماه های آینده مقاوم بمانند. .

اکثریت قاطع ناظران می‌دانستند که سندرز کار خود را در برنامه‌ای که به پشتوانه کسانی مانند WC گوردن، کارسون، جان مریت ساخته شده است، به پایان نمی‌رساند یا حتی احتمالاً برای تالار مشاهیر NFL بعدی برنامه، به والتر پیتون و رابرت برزیل خواهد پیوست. . اما به عنوان یک طرفدار JSU، صرف نظر از اینکه از تصمیم سندرز برای ترک یا نه راضی هستید، نمی توان نادیده گرفت که او به همراه کارکنانش برنامه را به جایی رساند که هرگز نبوده است.

برای ادامه مسیر صعودی برنامه پس از سندرز، انعطاف پذیری کلید خواهد بود. یکی از آخرین تکه‌های کار ناتمام که در لوح‌های JSU سندرز باقی مانده است – قرار ملاقات با مرکز کارولینای شمالی در جشن جشن 2022 در 17 دسامبر – آخرین لحظه میراث JSU او خواهد بود. سندرز گفت: «شعار تمرکز و تمام کردن بود. «ما هنوز تمام نشده ایم. و ما تمام می کنیم.»

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

  • دلنجر: با پیشروی بنت، جورجیا برای پلی آف آماده شد
  • جانسون: TCU یک رویای شکست خورده است، اما امیدهای پلی آف زنده است
  • فورد: در استخدام Deion، علاقه‌مندان حرکتی انجام می‌دهند که برنامه‌های دیگر «ریسک» نمی‌کنند
  • فورد: امیدهای پلی آف USC متوقف می شوند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.