افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

سه سرنشین یک لنج در آب های جزیره هرمز آتش گرفتند

  • کد خبر : 250862
سه سرنشین یک لنج در آب های جزیره هرمز آتش گرفتند

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آتش سوزی یک لنج در آب های جزیره هرمز گفت: در این حادثه سه نفر در دم جان باختند و هفت مجروح به آن منتقل شدند بندر. بیمارستان عباس شهید محمدی. آفتاب نیوز: حسین قاسمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر […]

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آتش سوزی یک لنج در آب های جزیره هرمز گفت: در این حادثه سه نفر در دم جان باختند و هفت مجروح به آن منتقل شدند بندر. بیمارستان عباس شهید محمدی.

آفتاب نیوز:

حسین قاسمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: از مجروحان 2 نفر 50 درصد، یک نفر 70 درصد، یک نفر 20 درصد و سه نفر 15 درصد و 10 درصد سوختگی دارند. مجروحان با 70 درصد سوختگی با آمبولانس به بیمارستان شیراز منتقل شدند.

معاون دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز گفت: یک لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز آتش گرفت و هفت نفر از سرنشینان آن توسط کشتی های همیار ناجی و ناجی 15 و 19 نجات یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ اسماعیل مکی زاده روز پنجشنبه با اشاره به نجات این ملوانان در آب های استان افزود: در مواقع ضروری تمامی ملوانان، گردشگران و مسافران می توانند بدون گرفتن شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان با شماره 1550 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته 29 ملوان هرمزگانی در عملیات های جداگانه در آب های این استان در شرایط نامساعد جوی از شرایط اضطراری نجات یافتند. شرایط نامساعد جوی باعث شد که این بی توجهی شرایط اضطراری و خطرناکی را برای این ملوانان ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.