افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

اتباع خارجی و قاچاق سوخت دو معضل اصلی هرمزگان هستند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 250726
اتباع خارجی و قاچاق سوخت دو معضل اصلی هرمزگان هستند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر مهدی دوستی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تجربه دولت عالی شاهد عملکرد بسیار سازنده ای بوده ایم. همکاری نمایندگان مسئولین استان هرمزگان باعث شده تا بسیاری از مشکلات استان با تمرکز و همدلی حل شود. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر مهدی دوستی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تجربه دولت عالی شاهد عملکرد بسیار سازنده ای بوده ایم. همکاری نمایندگان مسئولین استان هرمزگان باعث شده تا بسیاری از مشکلات استان با تمرکز و همدلی حل شود.

وی افزود: دادگستری استان هرمزگان در زمینه قاچاق سوخت، امور گمرکی و ملکی، صدور اسناد زمین کشاورزی و مسکونی و همچنین مسائل امنیتی در استان کار ویژه ای داشته است همکاری کافی با دولت در همه مسائل.

استاندار هرمزگان ادامه داد: از نظر مسکن، تعهد استان 66 هزار واحد است که 20 هزار واحد مسکونی به مردم تحویل داده شده است، علاوه بر آن 11 هزار زمین و 38 هزار واحد نیز از سوی نهضت ملی مسکن به مردم تحویل داده شده است. پروژه هایی مانند ویلا نیز در حال ساخت است.

دوستی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استعمار جزایر و افزایش جمعیت ساحلی گفت: 10 شهرک ساحلی جدید در استان ایجاد شده که دو شهرک ساحلی در سفر رئیس جمهور به استان سقوط کردند. و امیدواریم بتوانیم این شهرها را در دولت سیزدهم به پایان برسانیم.

وی کمبود تخت بیمارستانی را یکی از چالش های اصلی استان هرمزگان دانست و گفت: برای رفع این مشکل از ابتدای دولت بر تکمیل 7 بیمارستان در استان متمرکز شدیم که سه بیمارستان آن تکمیل شد و در حال حاضر تلاش برای تکمیل بقیه بیمارستان ها. در این صورت سرانه تخت های بیمارستانی در استان هرمزگان بالاتر از میانگین کشوری به 1.9 خواهد رسید.

دوستی بیان کرد: در ابتدای دولت بیش از 400 روستا با کامیون های تانکر آب دریافت کردند و مشکل آب 253 روستا حل و آبرسانی پایدار حاصل شد.

وی با اشاره به سایر عوامل عملکرد دولت در استان هرمزگان، تصریح کرد: یکی از محوری ترین و اصلی ترین برنامه های ما در استان هرمزگان تلاش برای جذب سرمایه گذار است و برای این منظور دستور داده ایم مناطق بدون پروانه به نام «ما حامل» معرفی شوند. تورهای سرمایه گذاری را انجام دهید و مجوزهای ناشناس اعطا کنید. کارهایی که باعث شد هرمزگان رتبه اول سرمایه گذاری را کسب کند، انجام داده ایم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: بحث حضور اتباع خارجی و قاچاق سوخت دو معضل اصلی استان است و موضوعی به نام بهنام خودرو نیز داریم که رئیس دیوان عالی استان به صورت ویژه آن را پیگیری می کند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.