افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

اصولگرایان به دنبال توافق درون گروهی در مجلس دوازدهم هستند/ پیش بینی متفاوت رشیدی کوچی درباره مجلس آینده؟

  • کد خبر : 250542
اصولگرایان به دنبال توافق درون گروهی در مجلس دوازدهم هستند/ پیش بینی متفاوت رشیدی کوچی درباره مجلس آینده؟

به گزارش خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی با توجه به ضرب الاجل رئیس مجلس در برابر دولت برای مسائل اقتصادی و اینکه افکار عمومی متعجب هستند چرا این مهلت زودتر مطرح نشد، آیا این ربطی به کرسی دارد؟ از رئیس جمهور وقتی در این لحظه بلند می شود، ذهن به سمتی می رود که این تقارن […]

به گزارش خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی با توجه به ضرب الاجل رئیس مجلس در برابر دولت برای مسائل اقتصادی و اینکه افکار عمومی متعجب هستند چرا این مهلت زودتر مطرح نشد، آیا این ربطی به کرسی دارد؟ از رئیس جمهور وقتی در این لحظه بلند می شود، ذهن به سمتی می رود که این تقارن می تواند همان ذهنیت را ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، این عضو شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ظاهرا این مهلت در چند روزی که مجلس در حال برگزاری بود جواب نداد چرا که در واقع مجلس آن چند روز روی بودجه بود و بعد تعطیل شد. و هفته آخر هم آخر هفته است. یک نخود و یک نخود است، همه به خانه می روند.

وی در خصوص اینکه آیا دولت در قبال مجلس مسئول است یا خیر، تصریح کرد: اکنون صلاح مجلس در روزهای پایانی خود است با این تفاوت که برای مجلس آینده سمی در چشم خواهد بود که اگر این آقایان هیئت حاکمه باشند ممکن است بخواهند این کار را انجام دهند. چیزی

رشیدی کوچی در خصوص اینکه برخی ادعا می کنند ممکن است مجلس دوازدهم هم وکیل الدوله باشد، گفت: خیر، حدس و پیش بینی من این است که مجلس آینده بیشتر درگیر حواشی باشد و توافقات داخلی بین احزاب انجام شود و گروه ها. تسویه حساب هایی که الان شروع شده و در آن زمان اتفاق می افتد!

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.