افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اگر یک کت کوتاه با چند شلوار بپوشید، به نوعی دیده می شوید. شلوار را با توجه به قد و اندام خود انتخاب کنید.

  • کد خبر : 25054
اگر یک کت کوتاه با چند شلوار بپوشید، به نوعی دیده می شوید.  شلوار را با توجه به قد و اندام خود انتخاب کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز کت کوتاه یکی از مانتوهای مورد علاقه و پرطرفدار خانم ها در فصل تابستان است، اگرچه برخی خانم ها فکر می کنند پوشیدن این کت بسیار سخت است، اما باید گفت که این ایده اشتباهی است زیرا سنجاق کت کوتاه کار سختی نیست. فقط باید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز کت کوتاه یکی از مانتوهای مورد علاقه و پرطرفدار خانم ها در فصل تابستان است، اگرچه برخی خانم ها فکر می کنند پوشیدن این کت بسیار سخت است، اما باید گفت که این ایده اشتباهی است زیرا سنجاق کت کوتاه کار سختی نیست. فقط باید در نظر داشته باشید که می توانید کت کوتاه را با هر شلواری ترکیب کنید، ممکن است ظاهری متفاوت از دیگری داشته باشید. پس در انتخاب مانتو کوتاه بیش از هر چیز باید به انتخاب شلوار توجه کنید و در انتخاب شلوار نیز به قد و ویژگی های ظاهری خود توجه کنید. با انتخاب آگاهانه استایل، می توانید تا حد زیادی ایرادات شکل بدن خود را بپوشانید و آن را آنطور که دوست دارید به نظر برسانید. به عنوان مثال، اگر کوتاه قد هستید، بهتر است به پوشیدن شلوار مامان یا شلوار گشاد فکر نکنید، زیرا آنها شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند، در عوض شلوارهای نیمه گشاد یا دمپایی به شما کمک می‌کنند قد بلندتر به نظر برسید. .

یک کت کوتاه استایل شما را غیررسمی‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهد. البته اگر فردی هستید که به دنبال راحتی هستید، می توانید برای مهمانی ها، قرارهای دوستانه و گردش ها، کت کوتاهی را انتخاب کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتوهای کوتاه را مشاهده کنیم.

کت های کوتاه

کت کوتاه و شلوار راسته؛ او نه بلند است و نه کوتاه

شلوار راسته یکی از شلوارهای کلاسیکی است که می توان گفت در تمام سنین در استایل زنانه یا حتی مردانه پوشیده شده است. البته مشخصه ای که این شلوار را از سایر شلوارها متمایز می کند این است که لازم نیست در این شلوار دقت زیادی داشته باشید زیرا این مدل نه قد بلند است و نه کوتاه و می تواند گزینه مناسبی برای همه افراد باشد. می‌توانید برای ست کردن از شلوارهای راسته بافت با یک کت رسمی و شلوار جین یا کتان را با کت‌های اسپرت کوتاه مانند کت کتان ست کنید.

کت های کوتاه

کت های کوتاه

افراد قد کوتاه باید این شلوار را برای ست کردن با یک کت کوتاه انتخاب کنند.

افرادی که کوتاه قد هستند و می‌خواهند بلند و کشیده به نظر برسند، بهتر است شلوارهای گونی، میان پشتی، دمپایی یا دمپایی‌های برش دار را انتخاب کنند تا با کت کوتاه شما همخوانی داشته باشد. امروزه شلوارهای پاره شده بسیار پرطرفدار و مد روز شده اند، در حالی که این شلوارها شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهند، خاصیت شیک بودن را دارند، بنابراین اگر به دنبال ظاهری باکلاس هستید، این شلوار برای شما مناسب است. برای هماهنگی کت خود با این شلوار می توانید صندل و صندل تابستانی یا پاشنه بلند بپوشید. اما هیچکدام از کفش های انتخابی خود را نپوشید، زیرا ته شلوارتان نباید روی کفش هایتان بیفتد تا زیبا به نظر برسید.

کت های کوتاه

کت های کوتاه

مانتو و شلوار کوتاه به سبک مامان; افراد بلند قد متعادل تر دیده می شوند.

شلوار مدل مامان را می توان به راحتی با مدل های کژوال و نیمه رسمی ست کرد و در نهایت شما را شیک پوش و جذاب نشان داد. شلوار مدل مامانی شما را پرتر از آنچه هستید نشان می دهد پس اگر اندام بلند و لاغری دارید می توانید این شلوار را به خوبی بپوشید. برای تکمیل ظاهر خود با این شلوار، به یک تونیک سفید یا چند ون نیاز دارید که استایل شما را از یک طرف به طرف دیگر تغییر دهد. فراموش نکنید که شلوار مامان انتخاب مناسبی برای پوشیدن با کفش پاشنه بلند نیست، پس هرگز برای تکمیل ظاهر خود از این کفش ها استفاده نکنید.

کت های کوتاه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.