افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » سورپرایز دعوت شده از لیگ برتر; شروع شمس آذر با منهای سه امتیاز

  • کد خبر : 25036
اسمارتک نیوز » سورپرایز دعوت شده از لیگ برتر;  شروع شمس آذر با منهای سه امتیاز

به گزارش اسمارتک نیوز، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص شکایت باشگاه سایپا از باشگاه شمس آذر قزوین صادر کرد. کمیته انضباطی اعلام کرد: با توجه به شکایت باشگاه سایپا از باشگاه شمس آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام سیدجتبی حسینی در 9 بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور در […]

به گزارش اسمارتک نیوز، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص شکایت باشگاه سایپا از باشگاه شمس آذر قزوین صادر کرد.

کمیته انضباطی اعلام کرد:

با توجه به شکایت باشگاه سایپا از باشگاه شمس آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام سیدجتبی حسینی در 9 بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل 1401-1402 با این توضیح که بازیکن مذکور با همکاری باشگاه شمس آذر قزوین از طریق جعل جعل و استفاده از مدرک جعلی، فریب فدراسیون، خود را به عنوان بازیکن مجاز معرفی کرده و به این ترتیب در مسابقات شرکت کرده است، با بررسی ها و استعلام های انجام شده مشخص شد که ثبت نام بازیکن با کارت غیراصولی ، اظهارات و دفاعیات غیر موجه است بازیکن و همچنین باشگاهی که بخشی از شکایت و سایر شواهد است و امارات در مورد تخلفات ادعایی در مورد استفاده غیرمجاز بازیکن و استفاده از کارت جعلی توسط باشگاه شمس آذر و بازیکن سید مجتبی حسینی محرز و با توجه به پایان فصل لیگ دسته اول کشور در تاریخ 10 خرداد 1402 (در رابطه با ختم مسابقات جام حذفی و تعریفی که در بند 16 تعریف شده است. برخی از اصطلاحات به کار رفته در آیین نامه نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396) و تاریخ شکایت باشگاه مدعی که در تاریخ 20 خرداد 1402 صورت گرفته است. به گزارش شمس آذر، قسمتی از ماده 61 شماره 5 آیین نامه انضباطی مصوب 1396 و به تبع آن تخلف باشگاه از سند مجعول و بازیکن گزارش شده مستند به ماده 70 آیین نامه انضباطی. باشگاه قزوین مندرج در بند 3 این حکم پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی است و بازیکن به مدت یک سال از تیم اخراج و یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت خواهد کرد. یک بازیکن غیرمجاز، همچنین از نظر بازی بازیکن فقط در مقابل تیم مدعی در بازی مورخ 26 مهر 1401 باشگاه شمس آذر قزوین برای کسر سه امتیاز این بازی در مسابقات فصل آینده این تیم (1402-1403) در لیگ برتر کشور و همچنین به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت این بازیکن نیز به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

ضمناً در خصوص هشت بازی دیگر موضوع شکایت شاکی، به دلیل لزوم رعایت مفاد ماده 90 آیین نامه انضباطی، کمیته فعلاً تکلیفی ندارد.

رأی صادره اجرائی بوده و ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در هیأت تجدیدنظر می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.