افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معرفی بهترین ضد آفتاب های روشن کننده / آنقدر ضد لک هستند که پوست شما مانند آینه شفاف می شود

  • کد خبر : 250342
معرفی بهترین ضد آفتاب های روشن کننده / آنقدر ضد لک هستند که پوست شما مانند آینه شفاف می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کرم های ضد آفتاب مانند گذشته فقط یک ضد آفتاب و محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید نیستند، بلکه امروزه به یکی از کاربردی ترین و بسیار موثرترین محصولات تبدیل شده اند. به عنوان مثال یکی از بهترین توانایی هایی که آنها دارند این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کرم های ضد آفتاب مانند گذشته فقط یک ضد آفتاب و محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید نیستند، بلکه امروزه به یکی از کاربردی ترین و بسیار موثرترین محصولات تبدیل شده اند. به عنوان مثال یکی از بهترین توانایی هایی که آنها دارند این است که علاوه بر اینکه ضدآفتاب هستند و وظیفه اصلی آنها هستند، می توانند به درخشندگی چهره شما نیز کمک کنند. البته همه ضدآفتاب ها همه قابلیت ها را ندارند و در واقع کرم مورد نظرتان را بر اساس نیاز پوستتان انتخاب می کنید. به عنوان مثال، ضد آفتاب برای چین و چروک صورت یا پوست کدر و شاید برای روشن کردن صورت. در این مقاله با ضد آفتاب هایی آشنا می شویم که می توانند پوست صورت را روشن کنند. پس با ما همراه باشید.

اولین؛ یک ضد آفتاب سفید کننده خارجی عالی.

کرم ضد آفتاب سفید کننده برند Uline یکی از کرم های ضد آفتاب سفید کننده مناسب برای انواع پوست است و با SPF 50 به خوبی از پوست شما در برابر علائم محیطی و خارجی محافظت می کند. این یک ضد آفتاب 50 میلی لیتری است که به لطف ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان خود می تواند از آسیب به بافت پوست جلوگیری کرده و از پوست شما در برابر خطراتی مانند کم آبی محافظت کند.

در واقع این ضد آفتاب سفید کننده قوی به دلیل جذب سریع بدون چربی و مواد مضر است و همین امر باعث شده پوست حساس و قرمز نشود. فرمول HIGH PROTECT SYSTEM به کار رفته در ضد آفتاب مورد نظر مقاومت بسیار خوبی در برابر آفتاب دارد. همچنین می تواند اشعه های UVA و UVB را به خوبی دفع کند.

ضد آفتاب روشن کننده

فعال متحد یزدین; یکی از بهترین ضد آفتاب های خارجی برای روشن شدن پوست.

یکی از پرفروش ترین محصولات در بین ضد آفتاب ها را می توان ضد آفتاب Active Unify دانست که از برند اسپانیایی Izadin می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این ضد آفتاب برای کسانی که پوست مستعد لک دارند طراحی شده است اما ترکیبات آن شامل مواد روشن کننده نیز می باشد. این ضد آفتاب می تواند لکه های پوست را روشن کند و از طرف دیگر به پوست شما درخشندگی بدهد. در واقع، کرم ضد آفتاب Unify می تواند رنگ پوست شما را یکنواخت کرده و تغییر رنگ پوست را اصلاح کند. یکی از جذابیت های این کرم بافت بسیار سبک و سریع جذب می باشد که در دو مدل رنگی و بی رنگ موجود می باشد. برند ایزدین معتقد است در صورت استفاده از این کرم پس از مدتی لکه ها را از بین می برد و پوست را چند درجه روشن می کند.

ضدآفتاب ایزدین به دلیل داشتن چربی بدون چربی یکی از بهترین ضدآفتاب ها و کرم های روشن کننده پوست های چرب به حساب می آید، بنابراین این محصول نیز عالی است.

ضد آفتاب روشن کننده

کوزارکس; بهترین ضد آفتاب سفید کننده برای پوست های خشک است.

ضد آفتاب آلوئه ورا برند Cosrx یکی از محصولات معروف و پرطرفدار تولید شده توسط برند کره ای cosrx می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. جالب است بدانید که اکثریت مصرف کنندگان به این کرم رای مثبت داده اند و نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند. اما بهترین گزینه برای پوست های خشک است، زیرا پوست های خشک بیشتر مستعد حساسیت و التهاب هستند و نسبت به سایر انواع پوست بیشتر قرمز می شوند و از طرفی کمتر برنزه می شوند. بنابراین این ضد آفتاب با ترکیبات تسکین دهنده و مرطوب کننده مانند آلوئه ورا و درخت درخت به این نوع پوست کمک می کند و احساس بهتری به آن می دهد. کرم ضدآفتاب و روشن کننده بی رنگ کوزارکس محافظت خوبی در برابر اشعه های UVA و UVB دارد و می توانید با خیال راحت تا 2 ساعت زیر نور آفتاب راه بروید بدون اینکه نگران آسیب دیدن پوست خود باشید.

ضد آفتاب روشن کننده



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.