افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

در غزه قبرستان های پر از بچه دیدم.

  • کد خبر : 250247
در غزه قبرستان های پر از بچه دیدم.

آفتاب نیوز: “در رفح گورستان های جدیدی را دیدم که پر از کودکان بود.” این عبارتی است که «جیمز الدر»، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد، از مشاهدات خود در غزه در مقاله‌ای که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) روزنامه «گاردین» منتشر کرد، نقل کرده است. سخنگوی یونیسف که سه بار از بخش مراقبت های […]

آفتاب نیوز:

“در رفح گورستان های جدیدی را دیدم که پر از کودکان بود.” این عبارتی است که «جیمز الدر»، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد، از مشاهدات خود در غزه در مقاله‌ای که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) روزنامه «گاردین» منتشر کرد، نقل کرده است.

سخنگوی یونیسف که سه بار از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان اروپایی در رفح (جنوب غزه) بازدید کرده است، می گوید: «بسیاری از کودکان را دیدم که از یک تخت استفاده می کردند.

وی همچنین به عواقب حمله به منطقه پرجمعیت رفح در جنوب نوار غزه اشاره می کند و می گوید: 6 ماه گذشته و این جنگ سیاه ترین رکوردهای بشریت را شکسته است، زیرا گزارش ها نشان می دهد که بیش از 14 هزار کودک به قتل رسیده اند و “وضعیت به گونه ای است که این مسیر وحشتناک ادامه و بدتر شدن را تهدید می کند.”

سخنگوی یونیسف می افزاید که بیش از 1.4 میلیون غیرنظامی در منطقه کوچک رفح هستند و اگر اسرائیل به این منطقه حمله کند، وضعیت بسیار وخیم خواهد بود.

این مقام سازمان ملل با بیان مشاهدات خود از غزه می گوید فلسطینیان با کمبود شدید آب مواجه هستند به طوری که در رفح به ازای هر 850 نفر یک توالت و به ازای هر 3500 نفر یک دوش وجود دارد.

الدر این وضعیت را اینگونه توصیف می کند: «تصور کنید یک نوجوان، یک مرد سالخورده یا یک زن باردار یک روز تمام در صف منتظر بمانند تا فقط حمام کنند.

وی بار دیگر حمله به رفح را فاجعه بار توصیف کرد و خاطرنشان کرد که 600 هزار کودک در این منطقه زندگی می کنند.

این مقام ارشد سازمان ملل در ادامه به وضعیت بد بیمارستان اروپایی غزه اشاره می کند و می گوید: زمانی که در ماه آوریل به این بیمارستان مراجعه کردم، جراح اطفال روی سر پسر کوچک دیگری به نام محمود خم شده بود که به دلیل درد در سرش احساس درد کرد. به انفجار موشکی که به خانه اش اصابت کرد در حالی که اشک می ریخت از من پرسید: این پسر چه کرده است؟

الدر در ادامه خاطرنشان می کند که یونیسف غزه را در 31 اکتبر قبرستان کودکان نامید و “در ماه گذشته شاهد ساختن گورستان های جدیدی در رفح بودم.”

سخنگوی یونیسف می گوید در 20 سالی که با سازمان ملل متحد همکاری می کند، هرگز تخریبی به اندازه تخریب شهرهای غزه و خان ​​یونس ندیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.