افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

دزفولی: اخراج عالیشاه اشتباه بود. پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 250079
دزفولی: اخراج عالیشاه اشتباه بود.  پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: بیژن حیدری قضاوت خوبی نداشت و نه تنها پنالتی به سود پرسپولیس دریافت نکرد، بلکه فریب بازیکن سپاهان را خورد و عالیشاه را به اشتباه اخراج کرد. هادی دزفولی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار سخت و فیزیکی تیم های پرسپولیس و سپاهان در لیگ […]

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: بیژن حیدری قضاوت خوبی نداشت و نه تنها پنالتی به سود پرسپولیس دریافت نکرد، بلکه فریب بازیکن سپاهان را خورد و عالیشاه را به اشتباه اخراج کرد.

هادی دزفولی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار سخت و فیزیکی تیم های پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: متاسفانه در دیداری که بیش از 40 خطا داشت، داور نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد. و بازی را بیژن حیدری باخت.

وی ادامه داد: حیدری در این بازی قضاوت خوبی نداشت و پنالتی که به آل کثیر پاس داد را ندید و نگرفت.

این کارشناس داوری تاکید کرد: اینکه داور به این شدت با بازیکنان صحبت می کند درست نیست، کار او قضاوت است و باید شخصیت داور را حفظ کند اما امشب از عوامل داوری دور بود. حیدری در کل قضاوت خوبی نداشت و پیشرفت بازی از کنترل خارج شد.

دزفولی درباره اخراج عالیشاه گفت: برخی از داوران اشتباه می کنند و برخی دیگر به دلیل عدم اشراف و علم این اتفاق را مرتکب می شوند. در صحنه اخراج عالیشاه داور اشتباه کرد و توسط بازیکن سپاهان فریب خورد. حرکت عالیشاه و دستی که روی صورت بازیکن سپاهان گذاشت به هیچ وجه مستحق اخراج نبود و تنها توانست کارت زرد بگیرد اما به اشتباه او را اخراج کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کمک داور با وجود نزدیک بودن به محل، مداخله نکرد و اطلاعات صحیحی به داور نداد، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از کمک داوران ترجیح می دهند سکوت کنند و تصمیم گیری را به داور واگذار کنند. اشتباه است و شاهد اتفاقاتی از این دست هستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)