افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ایرانیان خارج از کشور از غرور ایران دفاع می کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 250060
ایرانیان خارج از کشور از غرور ایران دفاع می کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترجلسه شورای هماهنگی روسای کارگروه های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به ریاست دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و نایب رئیس شورای عالی ایرانیان و با حضور دبیران کارگروه ها و نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی ایران […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترجلسه شورای هماهنگی روسای کارگروه های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به ریاست دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و نایب رئیس شورای عالی ایرانیان و با حضور دبیران کارگروه ها و نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی ایران چهارشنبه شب در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیران کارگروه های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور اقدامات و گزارش های پیگیری خود را برای اجرای مصوبات قبلی و اهداف و برنامه های آتی ارائه کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان با پاسداشت یاد و خاطره شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم از زحمات دکتر جلال زاده و شورای اسلامی در نهایی کردن لایحه قانون حمایت از ایرانیان خارج از کشور و آماده سازی آن برای ارائه در تاریخ 1396/08/13 قدردانی کرد. صحن مجلس

امیر عبداللهیان وی با بیان اینکه حل مشکلات و حمایت از ایرانیان خارج از کشور یکی از دغدغه های مهم دولت و تاکید مستمر رئیس جمهور است، بر برقراری ارتباط دو سویه با ایرانیان خارج از کشور از جمله از طریق دیجیتال رسانه ای تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان در بخشی دیگر از این جلسه با تاکید بر درایت و قاطعیت مرجعیت آمیز مقام معظم رهبری وی در راستای تامین حداکثری امنیت ملی گفت: عملیات غرورآفرین عهد صادقانه که در چارچوب دفاع از خود انجام شد، موجب ایجاد احساس غرور و همبستگی در بین هموطنان ایرانی و ایرانیان خارج از کشور شد و فرصت مساعدی را برای همدلی با ایرانیان در تمام نقاط جهان.

وزیر امور خارجه استقبال گسترده هموطنان در حرکت عظیم ایرانیان به کشور را نتیجه هماهنگی خوب اعضای شورای عالی ایرانیان و نهادهای مرتبط عنوان کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: معدود ایرانیانی که تحت تأثیر رسانه های متخاصم از سفر به ایران می ترسند می توانند با مراجعه به سامانه مشاوره سفر وزارت امور خارجه اطمینان حاصل کنند که بدون مشکل به کشور سفر می کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان با تشکر از رئیس مجلس، نمایندگان، کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ایرانیان خارج از کشور، تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان خارج از کشور را مجمع علنی شورای اسلامی عنوان کرد. گامی استراتژیک، مهم و قریب الوقوع. افتادن می دانست

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از جدیت وزارت امور خارجه در رسیدگی به مسائل ایرانیان خارج از کشور، عزم شورای اسلامی را برای حمایت از ایرانیان خارج از کشور اعلام کرد.

دبیران کارگروه های شورای عالی امور ایران نیز گزارش اقدامات و برنامه های خود را تشریح کردند.

علیرضا بیگدلی معاون مجلس، ایران و کنسولی وزارت امور خارجه و عبدالله سهرابی دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور هدف از این جلسه را تعیین محورهای جلسه بعدی شورای عالی اعلام کردند. ایرانیان خارج از کشور به ریاست رئیس جمهور.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.