افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان تنگستان اردوهای خود را ارائه دهند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 249992
دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان تنگستان اردوهای خود را ارائه دهند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده چهارشنبه شب در مراسم جشن شوراهای اسلامی شهر و شهرستان های تنگستان اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی به زوال نزدیک شده است و اگرچه آمریکا با دست نشانده های خود در منطقه تلاش می کند خرید کند. فرصت ها برای این رژیم راهی برای نجاتش خواهد […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده چهارشنبه شب در مراسم جشن شوراهای اسلامی شهر و شهرستان های تنگستان اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی به زوال نزدیک شده است و اگرچه آمریکا با دست نشانده های خود در منطقه تلاش می کند خرید کند. فرصت ها برای این رژیم راهی برای نجاتش خواهد یافت، اما زوال و نابودی آن نزدیک است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: خدمت شوراهای اسلامی در این دوران خدمت به مردمی است که باید خدمات بیشتری به آنها ارائه شود.

وی افزود: طی دو سال گذشته دهیاران و شوراهای اسلامی در این دولت جدید با فرماندار شهرستان تغییری ایجاد کردند و از تمام نقاط تنگستان بازدید کردیم و شاهد تغییرات بسیار خوبی بودیم.

پهلوزاده افزود: روستاییان و شورا. سلام اسلامی در شهر شما در جایی خدمت می کنید که تمام جهان اسلام و ایران اسلامی به عنوان خط آنها به عنوان مقاومت و ضد استعمار شناخته می شوند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته کنگره هایی برای بزرگان، مشاهیر، شهدا و بزرگان تنگستان برگزار شده و با خون شهدا و مقاومت، عزت و آبرو ایجاد شده است. که شما دهیاران و شوراهای اسلامی حافظ و حافظ این ارزشها هستید، بزرگواران بزرگوارید، به همین دلیل فرهنگ سازی در رابطه با این مفاهیم اساسی ضروری است. می بینم و هویت سازی می بینم و باید تلاش بیشتری کرد.

وی ادامه داد: دهیاران و شوراهای اسلامی شهر تنگستان برنامه هنری فاخر و ماندگاری را در حوزه کاری خود برای بزرگان شهری مانند علم اجرا می کنند. هوی اهرمی، شهید رئیس علی شجاع… برای ماندگاری بیشتر تلاش کن.

پهلوزاده با اشاره به اینکه اعتقاد بر این است که نشان قرآنی اهرمی از تنگستان است، افزود: از نظر قرآنی و عناوین مذهبی جاذبه های بالقوه در این شهرستان کم نیست. آه تو می توانید از این فرصت استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.