افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

عثمر: 5 بازی دیگر باقی مانده و تا روز آخر می جنگیم

  • کد خبر : 249871
عثمر: 5 بازی دیگر باقی مانده و تا روز آخر می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت و جزییات کوچک می تواند بازی را تغییر دهد. اسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت و جزییات کوچک می تواند بازی را تغییر دهد.

اسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. رابطه خوب بین بازیکنان و هواداران در شرایط سخت به ما کمک می کند و باید از آنها تشکر کنم. می دانستیم بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می تواند بازی را تغییر دهد. ترابی موقعیت خوبی داشت و یاران سپاهان در آخرین لحظات بازی که 10 نفره بودیم موقعیت خوبی داشتند.

5 بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می جنگیم
وی ادامه داد: امروز شانس خوبی برای صعود به بالای جدول و ایجاد اختلاف دو امتیازی نسبت به استقلال داشتیم. پنج بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می جنگیم. فوتبال استراتژی های زیادی دارد و می توان آن را به روش های مختلف بازی کرد. در مسابقه توانستیم بازی را در زمین سپاهان کنترل کنیم، اما نتوانستیم پاس نهایی و جزئیات را انجام دهیم و گل بزنیم.

ما به نتیجه بازی استقلال نگاه نمی کنیم و برای خودمان بازی می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه استقلال امروز یک امتیاز از دست داد و اگر جسارت داشت سپاهان را با سبک بازی سپاهان شکست دهد، گفت: برنامه حمله و گلزنی داشتیم و موقعیت هایی هم داشتیم اما نشد. مثلاً در بازی های بزرگ، در بازی پرسپولیس با سپاهان یا تراکتورسازی و استقلال به آنچه می خواهید برسید. ما به نتیجه استقلال و تراکتور نگاه نمی کنیم و برای خودمان بازی می کنیم. این نشان می دهد که چقدر دوست داشتیم رو به جلو بازی کنیم و سپاهان را در زمین تحت فشار قرار دهیم و آنها را در نیمه خودشان سرگرم کنیم.

ما تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدفمان می جنگیم.
گواردیولا در جایی به بازیکنانش می‌گوید که طوری بازی کنند که انگار آخرین بازی زندگی‌شان است و شانس یک بار به خانه می‌زند. از میز؟” این را درک کنید، تیم های برزیلی که به شانس اعتقاد دارند باید هر سال قهرمان می شدند. در فوتبال شانس وجود دارد. اگرچه در شش بازی بیشتر از پنج بازی فرصت داشتیم، اما تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدفمان می جنگیم. ما هم مثل هوادارانمان ناراحتیم چون با یک پیروزی می توانستیم به بالای جدول برسیم. می دانم که هواداران ناراحت هستند، اما می دانند که بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا به نتیجه ای که می خواستند برسند.

با تیم سوم بازی داشتیم و سخت بود.
عثمر در پاسخ به اینکه پرسپولیس در بازی های مهمی مثل استقلال، تراکتور و سپاهان نتیجه نگرفت و دلیل بی ثباتی برخی بازیکنان مثل ترابی، رفیعی و… چیست، گفت: به نظر شما احترام می گذارم. امروز سروش از نظر تاکتیکی به تیم کمک زیادی کرد. در مورد سرعت بازی مان باید بگویم چون بازی ها فشرده است و با حرکات و ریکاوری هایی که داریم برایمان سخت است شاید نتوانیم سرعتی را که می خواهیم کنترل کنیم حفظ کنیم. ما یک بازی با تیم سوم داشتیم و کارمان سخت بود و بازیکنان خوب کار کردند.

می دانستیم که می توانیم پشت سر مدافعان سپاهان بازی کنیم.
“امروز مشخص بود که میل به پیروزی در پرسپولیس بیشتر شده و سپاهان بازی را بسته است. به نظر می رسد امروز یک سوپرمن یا کسی که گره بازی را باز کند کم بود. برای 5 بازی آینده اگر بازی باشد. همچنان مساوی است، چه نسخه ای را برای تیم تجویز می کنید؟» وی همچنین در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: برای هر بازی شرایط تیم مقابل را می سنجیم؟ می دانستیم که می توانیم پشت مدافعان سپاهان بازی کنیم و در دو نوبت این فرصت را داشتیم. در بازی بعدی مقابل نساجی باید روی نقاط قوت و ضعف او کار کنیم. همه شما جزئیات بازی را می دانید، در نیمه دوم می خواستیم به عمق بیشتری برویم و به آنچه می خواستیم برسیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

پرسپولیس همیشه برنده است
عثمر در پایان در پاسخ به این سوال که «پنج بازی تا پایان لیگ باقی مانده، آیا پرسپولیس قهرمان می شود؟»، گفت: اگر دست من بود، می گفتم پرسپولیس همیشه قهرمان می شود. قهرمان.”

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)