افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

کنایه تند درویش به سپاهان/ چه قدرتی پشت این تیم است؟

  • کد خبر : 249835
کنایه تند درویش به سپاهان/ چه قدرتی پشت این تیم است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در لیگ دسته اول فوتبال، خاطرنشان کرد: جا دارد از بازیکنان تیمم و هواداران که حامی دوازدهم ما هستند تشکر کنم. در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم اما نتوانستیم به اهداف خود برسیم و بازی با تساوی به پایان رسید. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در لیگ دسته اول فوتبال، خاطرنشان کرد: جا دارد از بازیکنان تیمم و هواداران که حامی دوازدهم ما هستند تشکر کنم. در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم اما نتوانستیم به اهداف خود برسیم و بازی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: زمانی از کشورهای عربی به خاطر افراط در مصدومیت و مصدومیت ساختگی انتقاد می کردیم، اما بازیکنان سپاهان از دقیقه 5 بازی را بیش از 20 بار متوقف کردند که این غیراخلاقی است.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: کاپیتان ما در آن طرف زمین اشتباه کرد و بازیکن باتجربه ای مثل عالیشاه نباید اخراج می شد. به هر حال پیروزی در این دیدار از دست ما نبود و باید در هفته های آینده آن را جبران کنیم.

درویش در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا هواداران سپاهان در ورزشگاه پرسپولیس به هواداران زن فحاشی کردند، افزود: توهین در همه جای دنیا محکوم است اما باید بپرسید چه قدرتی پشت سپاهان است که با تیم و هواداران برخورد می کند. وقتی آنها دور هستند به این ترتیب.” آیا میزبان ها توهین می کنند؟ همچنین اولین نارنجکی که پرتاب شد از طرف هواداران سپاهان بود.

وی درباره مسائل مطرح شده درباره قرارداد پرسپولیس با اسمار و مشکلات مالی این تیم تاکید کرد: تمام حرف هایی که در فضای مجازی مطرح می شود دور از واقعیت و شایعه است. از او برنامه خواستیم و او گفت با توجه به فعالیت ذهنی اش بعد از بازی با سپاهان نسبت به آن اقدام خواهد کرد. در 5 هفته گذشته همه از ما در مورد قرارداد بازیکنان می پرسند، اما چرا آنها با باشگاه های دیگر کاری ندارند؟

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس همیشه به این نام شناخته می شود و باز هم پرسپولیس خواهد بود، اولویت مالکان جدید پرداخت بدهی و فراهم آوردن شرایط خوب برای تیم است. بانک شهر همیشه به ما کمک کرده است و حتی زمانی که مالک نبودند در کنار نام پرسپولیس و باشگاه حضور ثابتی داشتند. حالا که آنها مالک هستند، بدون شک وضعیت بهتر خواهد شد.

درویش در خصوص قرارداد یحیی گل محمدی مربی سابق این تیم و پرداخت نشدن مطالباتش گفت: قرارداد یحیی مشکلی ندارد اما برخی واسطه ها فضا را آلوده می کنند. تحویل قبلی آماده بود اما چون برای پروانه حرفه ای باید بدهی می دادیم از او اجازه گرفتیم و مشکلی نیست.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.