افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

درویش: بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند/ بعید است عالیشاه – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 249825
درویش: بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند/ بعید است عالیشاه – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان گفت: جا دارد از بازیکنان پرسپولیس و همچنین هواداران که دوازدهمین حامی ما هستند تشکر کنم. ما بهتر از رقیب بودیم اما به آنچه استحقاق داشتیم نرسیدیم. وی ادامه داد: از بازیکنان عرب به خاطر اتلاف وقت انتقاد می کردیم […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان گفت: جا دارد از بازیکنان پرسپولیس و همچنین هواداران که دوازدهمین حامی ما هستند تشکر کنم. ما بهتر از رقیب بودیم اما به آنچه استحقاق داشتیم نرسیدیم.

وی ادامه داد: از بازیکنان عرب به خاطر اتلاف وقت انتقاد می کردیم اما بازیکنان سپاهان از دقیقه 5 بیش از 20 بار روی زمین افتادند و سرعت بازی را کم کردند. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و کاپیتان تیم باید خونسردی خود را حفظ می کرد و این رفتار برای عالیشاه که بازیکن باتجربه ای است مناسب نبود.

درویش در خصوص فحاشی های هواداران سپاهان در بین دو نیمه گفت: جالب است که با وجود میهمان به میزبان فحاشی کردند. از مأموران هم پرسیدم و گفتند اولین نارنجک از سپاهانی ها به سمت پرسپولیسی ها پرتاب شده است. امیدوارم فضا طوری باشد که احترام را فراموش نکنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با عثمر ویه اظهار داشت: از او تقویم خواستیم و او به ما اعلام کرد که در این مدت مشغول بازی های باقی مانده است و به مسائل دیگر فکر نمی کند و این موضوع او گفت تمدید قراردادش نتیجه دیدار با سپاهان بود شایعه ای بیش نبود. واقعا تعجب می کنم که چرا در فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ، رسانه ها نگران تمدید قرارداد هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بزرگان فوتبال آمدند و رفتند اما پرسپولیس همیشه پرسپولیسی ماند. این نیست که ما کسی را بخواهیم یا آرزو کنیم. همه این بازیکنان عاشق پرسپولیس هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.