افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

پشت پرده شایعه درگذشت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک / درگذشت در تهران

  • کد خبر : 249778
پشت پرده شایعه درگذشت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک / درگذشت در تهران

به گزارش رکنا، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بعدازظهر چهارشنبه اعلام کرد: خبر درگذشت این پزشک در جاسک شایعات و نگرانی رسانه های رسمی و غیر رسمی، مردم و جامعه پزشکی را در پی داشته است. دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه این ضایعه را به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی تسلیت گفت. دکتر […]

به گزارش رکنا، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بعدازظهر چهارشنبه اعلام کرد: خبر درگذشت این پزشک در جاسک شایعات و نگرانی رسانه های رسمی و غیر رسمی، مردم و جامعه پزشکی را در پی داشته است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه این ضایعه را به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی تسلیت گفت. دکتر زهرا ملکی قربانی در 9 دی ماه 1402 دکتر به دلیل مشکلات ایاب و ذهاب و به درخواست او از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل شد و در آنجا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان در 30 فروردین 1403 بود و سپس به تهران سفر کرد و با خانواده اش دیدار کرد و در تهران درگذشت.

این اطلاعیه می افزاید: گزارشی مبنی بر نزاع و ضرب و جرح بیمار یا همراهان وی در هیچ یک از دو محل خدمت آنها (جسک و پارسیان) گزارش نشده است. همچنین از ابتدای شروع به کار این پزشک در استان هیچ گونه مشکل یا نارضایتی، شکایت یا درخواست حل مشکل از سوی طرف فوق الذکر به دانشگاه منتقل نشده است، لذا فوت ایشان نمی تواند ارتباطی با محل شما داشته باشد خدمات

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر رسانه‌ها خواست اخبار را از منابع موثق و موثق دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی چند روز گذشته خبر درگذشت این پزشک جوان با عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.