افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

گلکسی F55 با فوکوس روی دوربین و باتری قدرتمند عرضه می شود

  • کد خبر : 249745
گلکسی F55 با فوکوس روی دوربین و باتری قدرتمند عرضه می شود

سامسونگ گلکسی F55 که در چند ماه گذشته زیاد درباره آن شنیده ایم، در این ماه در هند عرضه می شود. سامسونگ هنوز مشخصات دقیق گلکسی F55 را فاش نکرده است، اما به لطف وب سایت بنچمارک Geekbench، اکنون می دانیم که این گوشی هوشمند از نسل اول پردازنده اسنپدراگون 7 قدرت می گیرد. سامسونگ […]

سامسونگ گلکسی F55 که در چند ماه گذشته زیاد درباره آن شنیده ایم، در این ماه در هند عرضه می شود. سامسونگ هنوز مشخصات دقیق گلکسی F55 را فاش نکرده است، اما به لطف وب سایت بنچمارک Geekbench، اکنون می دانیم که این گوشی هوشمند از نسل اول پردازنده اسنپدراگون 7 قدرت می گیرد.

سامسونگ گلکسی F55 با شماره مدل SM-E556B در لیست Geekbench ظاهر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم و اندروید 14 خارج از جعبه عرضه می شود. امتیاز این گوشی در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب 843 و 2307 بود که کمی کمتر از سایر گوشی های دارای تراشه مشابه بود. با این حال، این امکان وجود دارد که این واحد خاص از تلفن دارای یک سیستم عامل ابتدایی باشد و به همین دلیل است که نتایج ضعیف بوده است. بنابراین، نسخه نهایی ممکن است بهتر عمل کند.

یک تیزر تبلیغاتی که اخیراً توسط سامسونگ هند به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که گلکسی F55 دارای دوربین پشتی سه گانه و روکش چرم مصنوعی است و در دو رنگ عرضه می شود که یکی از آنها نارنجی است.

گلکسی F55

انتظار می رود سامسونگ گلکسی F55 یک نسخه تغییر نام تجاری از گلکسی C55 باشد که در واقع نوعی از گلکسی M55 است که در حال حاضر در هند موجود است. این بدان معناست که انتظار می رود گلکسی F55 با صفحه نمایش 6.7 اینچی Full HD + AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه شود. دوربین سه گانه در پشت گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می کند.

همانطور که گفته شد، امتیاز Geekbench گلکسی F55 کمی کمتر از سایر گوشی های اسنپدراگون 7 نسل 1 است، با این حال، این امکان وجود دارد که واحد آزمایش شده بر روی نسخه قدیمی تر این نرم افزار اجرا شود و نسخه نهایی عملکرد بهتری داشته باشد. به هر حال، اسنپدراگون 7 نسل 1 یک تراشه میان رده قدرتمند است که انتظار می رود عملکرد روان و بدون تاخیر را در اکثر برنامه ها و بازی های مدرن تضمین کند.

گلکسی M55
گلکسی M55

به نظر می رسد یکی از نقاط قوت گلکسی F55 دوربین سه گانه آن با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی باشد. این دوربین به همراه یک واحد فوق عریض و یک دوربین ماکرو ممکن است برای عکاسی در شرایط نوری مختلف مناسب باشد. دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی نیز نوید تصاویر سلفی باکیفیت را می دهد.

در مجموع، اگرچه سامسونگ هنوز تمامی جزئیات گلکسی F55 را ارائه نکرده است، اما بر اساس اطلاعات فاش شده تاکنون، به نظر می رسد که این گوشی میان رده با ارائه عملکرد مناسب، کیفیت بالا می تواند گزینه جذابی برای کاربران باشد. دوربین و باتری قدرتمند با نزدیک شدن به زمان عرضه، مطمئنا جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت و مشخصات دقیق این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. پس حتما در روزهای آینده با فید خبری دی جی همراه باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.