افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

اتاق ایران پیگیر بهبود فضای کسب و کار و تقویت تجارت است

  • کد خبر : 249527
اتاق ایران پیگیر بهبود فضای کسب و کار و تقویت تجارت است

به گزارش بازار، پیام باقری نایب رئیس اتاق ایران در آخرین روز از نمایشگاه ایران اکسپو در بازدید از این نمایشگاه، مشارکت اتاق ایران در برگزاری این نمایشگاه را یکی از ماموریت های اصلی ایران دانست. اتاق در راستای توسعه روابط تجاری و بهبود فضای کسب و کار کشور. باقری نایب رئیس اتاق ایران بیان […]

به گزارش بازار، پیام باقری نایب رئیس اتاق ایران در آخرین روز از نمایشگاه ایران اکسپو در بازدید از این نمایشگاه، مشارکت اتاق ایران در برگزاری این نمایشگاه را یکی از ماموریت های اصلی ایران دانست. اتاق در راستای توسعه روابط تجاری و بهبود فضای کسب و کار کشور.

باقری نایب رئیس اتاق ایران بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه که ششمین دوره آن بود، اتاق ایران برای اولین بار به صورت منسجم حضور داشت. پیش از این هر یک از اتاق های مشترک، اتاق ها و سازمان های استانی که همگی از ارکان اتاق ایران هستند به صورت جداگانه در نمایشگاه ایران اکسپو شرکت می کردند.

وی ادامه داد: در این مدت اتاق ایران تصمیم گرفت با هدف ارائه بهتر توانمندی ها و توانمندی های بخش خصوصی در نمایشگاه به صورت منسجم و در قالب غرفه ای مشخص شرکت کند.

بر اساس اظهارات نایب رئیس خانه ایران، پیش بینی می شود با شناسایی و رفع نقاط ضعف، همین روند در سال های آینده ادامه یابد.

باقری استفاده از ظرفیت کمیسیون ها که بازوان مشورتی و کارشناسی اتاق ایران هستند را از مزیت های برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو دانست و ادامه داد: سعی می کنیم در خارج از نمایشگاه پنل های تخصصی در موضوعات مختلف داشته باشیم. ، با کمک کمیسیون ها.

وی در ادامه بهبود فضای کسب و کار و گسترش سطح روابط بین الملل با برگزاری نمایشگاه های مختلف را از ماموریت های اتاق ایران دانست که در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال خواهد شد.

در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو که از 18 تا 12 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، شش گروه کالایی محور کار برای نمایش توانمندی‌های صادراتی کشور در این حوزه‌ها بود.

در جریان نمایشگاه ایران اکسپو، هیئت های تجاری از کشورهای مختلف به ایران دعوت شدند و پس از بازدید از نمایشگاه، همایش های تجاری با حضور فعالان اقتصادی ایران در اتاق ایران برگزار شد.

همچنین کمیسیون های ساختمانی و خدمات فنی مهندسی، گردشگری، صنعت، فرش، هنر و صنایع دستی، انرژی و صنایع غذایی پنل های تخصصی را در طول نمایشگاه برگزار کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.