افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

استرداد کلاهبردار 1200 میلیاردی به کشور

  • کد خبر : 249404
استرداد کلاهبردار 1200 میلیاردی به کشور

به گزارش خبرآنلاین، سردار کریمی گفت: متهم این پرونده در دو مرحله حدود 400 کانتینر کالا را به عنوان ترخیص کالای تجاری به شاکی تحویل داد و توانست اعتماد وی را جلب کند. مهر در مطلبی مطبوعاتی نوشت: وی افزود: این فرد در مرحله سوم و پایانی محموله وارداتی را که شامل 93 کانتینر به […]

به گزارش خبرآنلاین، سردار کریمی گفت: متهم این پرونده در دو مرحله حدود 400 کانتینر کالا را به عنوان ترخیص کالای تجاری به شاکی تحویل داد و توانست اعتماد وی را جلب کند.

مهر در مطلبی مطبوعاتی نوشت: وی افزود: این فرد در مرحله سوم و پایانی محموله وارداتی را که شامل 93 کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل 1.2 میلیارد ریال بود و بدون اطلاع به مشتریان مشخص شده تحویل نداد. مالک، تمام اموال را به افراد تحویل داد. دیگری آنها را می فروشد و پس از تصاحب درآمد حاصل از فروش به یکی از کشورهای همسایه فرار می کند.

رئیس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به خروج غیرقانونی متهم با هویت جعلی از کشور و اقامت در یکی از کشورهای همسایه اظهار داشت: بر اساس اعلام مقامات قضایی مبنی بر متواری شدن متهم، لا. موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار فرماندهی پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

سردار کریمی تصریح کرد: پلیس بین الملل با استفاده از توانمندی های اینترپل و هماهنگی های لازم با مراجع ذیربط داخلی و خارجی علیه وی اخطار قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشوری که مخفی شده بود ردیابی و شناسایی و وی را دستگیر کرد.

در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ ضمانت در معاملات آنها و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین الملل در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان علاوه بر انعکاس تحت تعقیب بودن آنها. وی در مرزهای کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط پلیس بین الملل فراجا از طریق مرز هوایی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور بازگردانده و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.