افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » استقلال سیاهی لشکر را نمی خواهد

  • کد خبر : 24919
اسمارتک نیوز » استقلال سیاهی لشکر را نمی خواهد

روزنامه ایران: تیم فوتبال استقلال در دوران هدایت حجت کریمی با مشکلات زیادی مواجه شد. آبی ها تا اینجای فصل نقل و انتقالات با جذب 2 بازیکن (مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان) شروع خوبی داشتند اما پس از آن پیشنهاد به علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم رقیب، این تیم را با حواشی زیادی مواجه کرد. […]

روزنامه ایران: تیم فوتبال استقلال در دوران هدایت حجت کریمی با مشکلات زیادی مواجه شد. آبی ها تا اینجای فصل نقل و انتقالات با جذب 2 بازیکن (مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان) شروع خوبی داشتند اما پس از آن پیشنهاد به علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم رقیب، این تیم را با حواشی زیادی مواجه کرد. که منجر به استعفای حجت کریمی شد و حضور علی خاطر در سمت سرپرستی این باشگاه بود. از سوی دیگر آبی ها 2 ستاره فصل گذشته خود یعنی مهدی قیدی و محمد محبی را از دست دادند و در این شرایط فصل نقل و انتقالات برای آبی ها در حال سپری شدن است.
شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال در خصوص فعالیت های جانبی مدیریتی این تیم به «ایران» می گوید: استقلال در دوران مدیریت حجت کریمی با مشکلات و مشکلات عجیبی مواجه شد، مشکلاتی که باعث شد این تیم به حاشیه برود و از دست بدهد. شرایط برای استقلال بسیار رقت انگیز است و همه مشکلات روز به روز در حال انباشته شدن و بدتر شدن است.متاسفانه در بهترین زمانی که استقلال توانست تیم خوبی را شکست دهد، کاری کرد که فرصت را از دست بدهد، بدترین چیز این است که جدایی محیبی و گایدی از استقلال که ستاره های فصل گذشته این تیم بودند و حالا این دو بازیکن در اختیار باشگاه نیستند.
هافبک محبوب دهه 60 آبی ها درباره تغییرات مدیریتی و حضور خطیر اینگونه می گوید: علی خطیر یکی از مدیران ورزشی خوب و فرهیخته ای است که سابقه حضور در استقلال را دارد و شایسته است. فردی که بتواند مشکلات استقلال را حل کند امیدوارم خطیر بتواند مشکلات باشگاه را با نکونام حل کند همچنین او تعصب خوبی دارد و در واقع استقلال به یک مربی متعصب نیاز دارد تا بتواند به خوبی و با احتیاط کارها را انجام دهد و هر کاری که ممکن است برای موفقیت انجام دهد. تیم.گرچه خطیر کار سختی در پیش دارد.
وی در خصوص مشکلات مالی استقلال می گوید: مشکل اصلی مدیران باشگاه های ایران مشکلات مالی است که همیشه گریبان تیم ها را گرفته و ضربه های سنگینی به تیم های ما وارد کرده است، تیم های ما اصلا سودی ندارند و این باعث می شود مدیران ما ندانند چه چیزی. سقف بودجه آنها چقدر است و چقدر باید برای فصل آینده هزینه کنند. در این میان استقلالی ها بیش از سایر تیم ها با این مشکل مواجه بوده اند و این باعث شده تا این تیم با مشکلات زیادی مواجه شود. در ابتدای فصل و آنها بودجه مشخصی دارند که باعث می شود مدیرعامل بداند چقدر می تواند هزینه کند.”
این پیشکسوت استقلالی در ادامه صحبت های خود چنین می گوید: استقلال و پرسپولیس همیشه با مشکلات مالی مواجه بوده اند و هر از چند گاهی این مشکل به صورت تزریق تاول به طور موقت برطرف می شود، اما این راه درستی نیست و در واقع یک امر اساسی است. باید فکری برای حل این مشکل کرد.» در این سال ها مدیران استقلال پول های بی مورد پرداخته اند و با برخی از بازیکنان و مربیان قراردادهای نادرست بسته اند.
بیانی می افزاید: در این سال ها بازیکنانی با چنین قراردادهایی به تیم اضافه شدند که نتیجه ای نداشت در حالی که استقلال سیاهی لشکر را نمی خواهد و به 11 بازیکن برتر نیاز دارد و می توان از جوانان در کنار این بازیکنان استفاده کرد. ما امسال لیگ قهرمانان را نداریم و فقط باید در لیگ و جام حذفی بجنگیم و با این شرایط نمی توان انتظار برد در این دو میدان را داشت.
موفقیت چندان سخت نیست. اگر مسائل مالی حل نشود، با چالش های زیادی مواجه خواهند شد.»
وی در ادامه درباره اضافه و جدایی چند بازیکن از تیم رقیب اینگونه صحبت می کند: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت اما استقلال به دلیل اشتباه مدیریتی نتوانست تا اینجا نقاط ضعف او را بپوشاند، البته این پرسپولیس خوب. عملکرد در نقل و انتقالات فقط امسال نیست و این تیم در چند سال اخیر موفق تر از استقلال بود و بازیکنان خوبی گرفت، پرسپولیس آنقدر بازیکن دارد که این بازیکنان بزرگ را نمی خواهد، استقلال باید به فکر حفظ بازیکنان موجود و تقویت باشد. تیم.
این پیشکسوت استقلال با اشاره به خطای مدیران استقلال در خصوص پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند دادند، عنوان می کند: «مدیران استقلال به بیرانوند پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی دادند که پیشنهاد عجیبی بود. چه خوب که بیرانوند به استقلال نیامد، اگر این اتفاق می افتاد بازیکنان فعلی استقلال تقاضای افزایش قرارداد می کردند و با توجه به بی پولی، باشگاه استقلال با چالش های عجیبی مواجه می شد. برایم عجیب بود که مدیران استقلال با وجود آن آهنگ هایی که بیرانوند برای هواداران استقلال خوانده بود با او مذاکره کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.