افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

عربشاهی: عسمر در آزادی پیروز میدان است/ اگر مثل نیمه اول بازی با سپاهان با آلومینیوم باشیم پیروز می شویم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 249012
عربشاهی: عسمر در آزادی پیروز میدان است/ اگر مثل نیمه اول بازی با سپاهان با آلومینیوم باشیم پیروز می شویم – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان تیم بزرگی است و نباید آن را دست کم گرفت. اگر مثل نیمه اول مقابل این تیم آلومینیوم بازی کنیم، قطعا پیروز خواهیم شد. ضیا عربشاهی در گفت وگو با میزان، درباره دیدار آینده پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: سپاهان تیم بزرگی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان تیم بزرگی است و نباید آن را دست کم گرفت. اگر مثل نیمه اول مقابل این تیم آلومینیوم بازی کنیم، قطعا پیروز خواهیم شد.

ضیا عربشاهی در گفت وگو با میزان، درباره دیدار آینده پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: سپاهان تیم بزرگی است و نباید آن را دست کم گرفت. اگر مثل قسمت اول مقابل سپاهانی ها آلومینیوم بازی کنیم، قطعا پیروز خواهیم شد. خط دفاعی سپاهان ناپایدار است و اگر برنامه داشته باشیم به راحتی می توانیم به دروازه گلدن پوشان برسیم.

وی ادامه داد: سپاهان تاکنون شرایط سختی را پشت سر گذاشته و در آخرین دیدار جام حذفی به سختی توانست استقلال ملاثانی را شکست دهد. با این حال از بازیکنان می خواهم که سپاهان را دست کم نگیرند. اگر چه اسمار تجربه کافی در خارج از خانه ندارد، اما در آزادی عملکرد خوبی دارد. بازیکنان پرسپولیس باید شکست گذشته را فراموش کنند و فقط به پیروزی مقابل سپاهان فکر کنند چرا که این دیدار سرنوشت ساز و سرنوشت ساز است.

* امیدوارم بازیکنانی که مقابل آلومینیوم آنطور که انتظار می رفت عمل نکردند، مقابل سپاهان جبران کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست قرمزها مقابل آلومینیوم در جام حذفی گفت: آلومینیوم به خاطر بازی خوب هجومی اش پاداش گرفت. من به عملکرد عثمر در این بازی امتیاز صفر می دهم. امیدوارم برخی از بازیکنانی که مقابل آلومینیوم آنطور که انتظار می رفت عمل نکردند، مقابل سپاهان جبران کنند. مهدی ترابی بازیکن خوب و باکیفیتی است اما مقابل آلومینیوم یا حتی وحید امیری که نمی دانم چرا تمرکز کافی نداشت ضعیف بود.

وی افزود: به هر حال بازی خارج از خانه بود و حق من این است که بازیکنان انرژی نداشته باشند اما وظیفه کادرفنی در این مواقع این است که روحیه و انگیزه بازیکنان را دو چندان کند. عثار باید در بازی با سپاهان از ترکیب نیمه اول قرمزها مقابل آلومینیوم استفاده کند، امیدوارم بیرانوند و عالیشاه بتوانند در این دیدار به میدان بروند زیرا این دو بازیکن باتجربه برگ برنده بازی های مهم هستند.

* بیرانوند از روی دروازه میزبان به سمت دروازه حریف حرکت می کند.

عربشاهی در ادامه بیان کرد: رفیعی دروازه بان خوبی است و قبل از بازی با آلومینیوم عملکرد خوبی داشت و برای او آرزوی موفقیت می کنم اما امیدوارم بیرانوند حداقل مقابل سپاهان بازی کند چرا که در خط دفاعی تیم خود به یک رهبر نیاز داریم. . زمانی که بازی می‌کردم همیشه سعی می‌کردم تیم را در جایگاه خود هدایت کنم و به هم تیمی‌هایم تشویق و انگیزه بدهم، اما رفیعی کمی خجالتی است و خجالتی بودن او باعث شده تا هر چه آرام‌تر در دروازه پرسپولیس بنشیند. که در نتیجه عدم تمرکز و عدم روحیه مناسب به خط دفاع تبدیل می شود. بیرانوند از روی دروازه میزبان به سمت دروازه حریف حرکت می کند.

*سهم هواداران و پیشکسوتان باید حداقل 40 درصد باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص واگذاری مالکیت باشگاه به 6 بانک خاطرنشان کرد: به نظر من این واگذاری توافقی بین دولت و خودش بود. از کیومرث هاشمی بسیار سپاسگزارم، او فردی نجیب، ورزشکار و منصف است و از زحمات او قدردانی می کنم، اما از او تقاضا دارم وارد این انتقال شود. نسبت جانبازان 5 درصد نیست و این توهین به ماست. نمی دانم برای ما بازیکنان دهه شصتی چه می شود. ما که زمانی جانمان را برای تیم می دادیم، حالا باید فقط 5 درصد را برای خود در نظر بگیریم؟ به نظر من نسبت آماتور و پیشکسوت باید حداقل 40 درصد می بود. امیدوارم عادلانه تصمیم بگیرند و نسبت جانبازان را افزایش دهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)