افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

نکات مهم برای انتخاب لباس عروس / امشب همه به شما نگاه می کنند و عکس ها و فیلم های شما عالی می شود

  • کد خبر : 249000
نکات مهم برای انتخاب لباس عروس / امشب همه به شما نگاه می کنند و عکس ها و فیلم های شما عالی می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها زوج های زیادی برای مراسم عقدشان رفت و آمد می کنند. می دانید که بسیاری از قیمت ها سر به فلک کشیده و دیگر نمی توان جشن عروسی گرفت، به همین دلیل است که برخی از این جشن زیبا صرف نظر می کنند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها زوج های زیادی برای مراسم عقدشان رفت و آمد می کنند. می دانید که بسیاری از قیمت ها سر به فلک کشیده و دیگر نمی توان جشن عروسی گرفت، به همین دلیل است که برخی از این جشن زیبا صرف نظر می کنند و برخی دیگر همچنان مراسم عروسی را انجام می دهند. یک شب و امشب می تواند بهترین شب برای یک زوج باشد. آنها می خواهند و علاقه مند به ازدواج هستند، بنابراین برای جشن عروسی به چیتان پیتانز می روند. عناصر زیادی وجود دارد که عروسی به آنها نیاز دارد. از لباس عروس که انتخاب آن بسیار سخت و استرس زا است تا مدل مو و انتخاب مدل آرایش و کفش گرفته تا عکاس و گلی که باید انتخاب کنید.

دیدی به این شب میگن شب عروسی نه شب داماد! زیرا بسیاری از مهمانان به عروس نگاه می کنند. لباست چه شکلیه، سایزت چنده یا نه؟ نحوه آرایش مو و آرایش و حتی رقص عروس باید خاص باشد و اگر داماد فقط بلند شود و کف بزند، هیچکس نمی گوید چرا؟ اما بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های تیپ یک عروس لباسی است که به عنوان لباس عروس انتخاب می کند. اما نگران نباشید زیرا در این مقاله قصد داریم نکاتی را بیاموزیم که می تواند انتخاب لباس عروس را برای شما آسان کند و با این نکات بتوانید لباس خود را به رخ بکشید و بدرخشید. پس با ما همراه باشید

انتخاب سیلوئت مناسب برای لباس عروس بسیار مهم است

Silhouette به معنای سایه است، اما در دنیای مد به معنای سبک و شکل اصلی لباس است. شما باید سیلوئتی را انتخاب کنید که به خوبی با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت ظاهر شما ناهماهنگی نه چندان زیبایی خواهد داشت. حتی اگر بهترین لباس دنیا را بخرید و برای آن پول زیادی خرج کنید، اگر به شکل و اندازه شما نباشد، قطعا به شما نمی آید و آن لباس به شما زیبا نمی شود.

25

همه کارها را با لباس عروس انجام دهید! شما باید امتحان را پشت سر بگذارید.

وقتی برای پوشیدن لباس می روید، فقط جلوی آینه بایستید! بنشینید، برقصید، با لباس عروس قدم بزنید و هر چیزی که فکر می کنید در عروسی اتفاق می افتد را امتحان کنید. حتی یک مدل رقص خاص! ممکن است در نشستن یا راه رفتن مشکل داشته باشید. بهتر است در هنگام خرید متوجه این مشکلات شوید نه شب عروسی که کار تمام می شود!!

5

حتما این لباس را با کفش خود بپوشید.

فراموش نکنید که هنگام امتحان کردن لباس عروس، لباسی را که ایدرو برش داده است، خودنمایی کنید و آن را امتحان کنید. زیرا استایل کفش باید با لباس شما همخوانی داشته باشد و از طرفی خیلی مهم است که بتوانید با لباس و کفش به راحتی برقصید.

66

جواهرات خود را با خود ببرید

وقتی به تمرین لباس می روید، حتما جواهراتی را که می خواهید برای شب عروسی بپوشید، همراه داشته باشید و امتحان کنید. زیرا ظاهر کلی اکسسوری ها و لباس ها بسیار مهم است، حتی بیشتر از کفش. چون کفش زیر دامن بلند لباس است اما زیورآلات جلوی چشم همه است. و اتفاقاً امشب به نظر می رسد که افراد زیادی از نزدیک به جواهرات شما نگاه می کنند و به آن توجه می کنند.

99

مدل لباس عروس باید با شخصیت شما هماهنگ باشد.

خب هر فردی شخصیت و سبک خودش را دارد. سعی کنید لباس عروس را به این شکل انتخاب کنید. اصلا نگاه نکن وقتی فلان مدل لباس عروس اومده خانم ایکس یا ایگرگ پس خیلی خوشگله من میرم دنبالش. اما سبک مناسب خود را پیدا کنید. هنگام انتخاب و خرید لباس عروس، حتماً آن را با توجه به شخصیت خود خریداری کنید. بهتر است در مهمترین شب زندگی خود خیلی عجیب به نظر نرسید و از واقعیت خود دور نشوید. این نکات بسیار مهم هستند، پس حتما به آنها توجه کنید.

687

مدل لباس خود را اینگونه انتخاب کنید

دنیای مد بسیار متنوع است. برخی از مدل های لباس ممکن است برای چند ماه یا حتی چند هفته مهمان دنیای مد باشند. بهتر است هنگام انتخاب لباس عروس زیاد تحت تأثیر این موارد قرار نگیرید و توجه داشته باشید که به همان اندازه که از ترندها استقبال می شود، می توانند به همان سرعت ناپدید شوند. پس برای اینکه بعد از چند سال از تصمیم خود پشیمان نشوید به مدل لباس عروس و حتی مدل آرایش و مویی که استایل ثابتی دارد و بعد از دیدن عکس هایتان پشیمان نمی شود خوش آمدید!

6874



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.