افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

نکونام: انگیزه زیادی برای بازی با تراکتورسازی داریم – خبرگزاری مس ایران و اخبار جهان

  • کد خبر : 248667
نکونام: انگیزه زیادی برای بازی با تراکتورسازی داریم – خبرگزاری مس ایران و اخبار جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی آبی پوشان درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار برای ما بسیار مهم است و نیازی به توضیح بیشتر نیست. تراکتورسازی یکی از تیم های قوی و خوب این فصل لیگ برتر […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی آبی پوشان درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار برای ما بسیار مهم است و نیازی به توضیح بیشتر نیست. تراکتورسازی یکی از تیم های قوی و خوب این فصل لیگ برتر است و از طرفی انگیزه زیادی برای این دیدار داریم و تمام تلاش خود را می کنیم. این دیدار و امتیازات آن برای ما بسیار مهم است. در تعطیلات تمرینات منظم خوبی داشتیم. ما روی این بازی کار می کنیم. با برنامه پیش می رویم و امیدواریم نتیجه دلخواه را برای خود و هواداران بگیریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه آن را به فال نیک گرفتیم. از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران وی و احمد شهریاری تشکر ویژه داریم. او تنها چند روز پس از حضور رسمی در استقلال دست به اقدامی مهم زد و بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد. با حضور شما منتظر آینده استقلال هستیم. قطعا همه چیز ساماندهی خواهد شد و شکی نداریم که زیرساخت ها درست می شود. استقلال امتیاز بزرگی است و خدا را شکر نظر مالکان جدید مثبت است و می تواند باشگاه را متحول کند. از هواداران حمایت کنید. قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج تیم های دیگر فکر نمی کنیم و فقط بازی های خودمان را تماشا می کنیم. ما تمام تمرکز خود را گذاشته ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. ما باید بیشتر از همیشه تلاش کنیم. جواب زحمات فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. همه بازیکنان تمرکز دارند. توکل ما به خداست و شک نداریم که هواداران حتی بیشتر از گذشته از ما حمایت خواهند کرد و این به تیم انرژی می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.