افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

شهرداری ها اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 248646
شهرداری ها اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز شوراها در تالار بهزاد گناوه اظهار داشت: با آغاز به کار دولت سیزدهم و از زمانی که این مسئولیت پذیرفته شد، کارهای زیادی در شهرستان ها و شهرستان ها انجام شده است. . از گناوه و همه جا این شهرستان یک کارگاه […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز شوراها در تالار بهزاد گناوه اظهار داشت: با آغاز به کار دولت سیزدهم و از زمانی که این مسئولیت پذیرفته شد، کارهای زیادی در شهرستان ها و شهرستان ها انجام شده است. . از گناوه و همه جا این شهرستان یک کارگاه و مجموعه ساختمانی فعال است.

وی بیان کرد: همه این اقدامات و فعالیت ها برای ما یک وظیفه و مسئولیت است که با همکاری، رفاقت و تلاش همه مردم و مسئولان استان و شهرستان میسر شده است.

فرماندار گناوه ادامه داد: در ابتدای مسئولیت خود برای بهسازی شهرستان و رفع مشکلات و خلأها نظرات مختلفی با بررسی و مشورت با کارشناسان و نخبگان جمع آوری شد.

وی گفت: شهرستان گانوه در زمینه زیرساخت ها با تاخیرهای زیادی مواجه بود و در این مدت تلاش شد تا بخشی از این تاخیرها جبران شود.

وی با ارائه گزارشی از مهمترین مزایای شهرستان گناوه گفت: خرید تجهیزات جدید دیالیز، رادیولوژی، سونوگرافی و توموگرافی کامپیوتری و سایر تجهیزات بیمارستان، بهسازی جاده ورودی بیمارستان، احداث پانسیون پزشکان. جذب پزشک متخصص، احداث مراکز بهداشتی درمانی در روستاهای بخش مرکزی و ریگ و شهر، واگذاری آزمایشگاه مرکزی و تحویل آمبولانس جدید از مهمترین اقدامات حوزه سلامت بوده است.

    شوراهای شهر باید مردم را در جریان فعالیت های خود قرار دهند.

وی بیان کرد: در حالی که حداقل طی 10 سال گذشته هیچ ساخت و ساز دولتی در آموزش و پرورش انجام نشده است، 4 مدرسه و 4 سالن به طور همزمان ساخته و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: در ورزش و جوانان در حالی که شهرستان در رتبه آخر استان قرار داشت، تلاش های زیادی صورت گرفت و تغییراتی در این زمینه ایجاد شد، در این زمینه تجهیز سالن های ورزشی، ساخت سالن های ورزشی. و چمنزارهای گناوه و بخش ریگ.

صفری با بیان اینکه در روستاهای این شهرستان در زمینه زیرساخت های بهداشتی، ورزشی و عمرانی اتفاقات خوبی افتاده است، افزود: در این مدت 400 هزار متر مربع از معابر و کوچه های روستاهای این شهرستان آسفالت شده است روستاییان و شوراها

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه ها سال ها متوقف و غیرفعال بوده است، خاطرنشان کرد: جاده کمربندی، راه ارتباطی گناوه به گچساران، امتداد بزرگراه ساحلی تا سه روستای گردشگری و احداث پل کمربندی در مسیر آرامستان سید رضا پل کشویی به سمت اقدامات اصلی این شهر.

    شوراهای شهر باید مردم را در جریان فعالیت های خود قرار دهند.

وی گفت: احیای واحدهای راکد در شهرک صنعتی بندر ریگ شهرستان و فعال سازی واحدهای تولیدی که نقش مهمی در اشتغال و تولید دارند از دیگر اقدامات مهم است.

فرماندار گناوه بیان کرد: طرح توسعه بندر گناوه با 1600 میلیارد تومان در حال اجراست که تحولی شگرف در تجارت و کشتیرانی ایجاد می کند.

صفری گفت: از جمله اقدامات دولت در این شهرستان می توان به طرح هایی در زمینه مسکن، بهزیستی، کمیته امداد، مشاغل خانگی، توسعه آبزی پروری و مرغداری، سدسازی و آبخیزداری و انجام فعالیت های فرهنگی اشاره کرد.

وی گفت: در هر نقطه از شهر پیاده روی کنید، کارها و خدماتی انجام شده است و این خدمات و فعالیت ها ادامه دارد.

    شوراهای شهر باید مردم را در جریان فعالیت های خود قرار دهند.

وی گفت: شوراها باید کار و فعالیت خود را به مردم اطلاع رسانی و انتقال دهند و این کارکردها باید با استفاده از رسانه و فضای مجازی اطلاع رسانی شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: شورایاریان منتخب مردم در هر روستا از ریش سفیدان و مدیران روستا هستند و باید با صبر، همدلی، اتحاد و رفاقت مشکلات و اختلافات را پیگیری و انتقال دهند.

صفری بیان کرد: مردم گناوه غیور، مؤمن، متدین، انقلابی، ارزشمند و شایسته بهترین خدمات هستند و همه باید دست به دست هم دهیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

    شوراهای شهر باید مردم را در جریان فعالیت های خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.