افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

تورهای رایگان گشت و گذار در مناطق محروم / افتتاح دو مکان تفریحی در اصفهان+فیلم

  • کد خبر : 248483
تورهای رایگان گشت و گذار در مناطق محروم / افتتاح دو مکان تفریحی در اصفهان+فیلم

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم زاده در جریان بهره برداری از مجتمع تفریحی کوه نور و 15 پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجموعه گردشگری صفا گفت: این مجموعه ها شامل بازسازی و نوسازی سالن های بولینگ، راه اندازی مجتمع های غذایی جدید، توسعه پارکینگ ها و … است. زیرساخت های خدماتی و […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم زاده در جریان بهره برداری از مجتمع تفریحی کوه نور و 15 پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجموعه گردشگری صفا گفت: این مجموعه ها شامل بازسازی و نوسازی سالن های بولینگ، راه اندازی مجتمع های غذایی جدید، توسعه پارکینگ ها و … است. زیرساخت های خدماتی و ساخت و نصب پنل های خورشیدی.

وی افزود: از هفته آینده تورهای گردشگری رایگان در مناطق کم برخوردار اصفهان برگزار می شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: دو مکان تفریحی با ویژگی های کاملا متفاوت در پایان سال در شهر اصفهان افتتاح می شود.

تکمیل پروژه بین المللی بازار گل و گیاه بنفش در پایان سال جاری

قاسم زاده افزود: بخش مهمی از بازار بین المللی گل و گیاه ارگوان تا پایان سال جاری افتتاح می شود و با افتتاح این مجموعه بخشی از بار ترافیکی خیابان همدانیان کاهش و در عین حال فضای شهری جدید خواهد بود. در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی راه اندازی کمپ جدید گردشگری را از دیگر پروژه های جاری شهرستان دانست و افزود: عملیات اجرایی این کمپ که الحاقی به مجموعه گردشگری باغ فدک به منظور اسکان مسافران است به زودی آغاز می شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری در دو سال گذشته پروژه های نیمه تمام دوره های قبل را به اتمام رساند، اظهار داشت: امسال شاهد اجرای پروژه های عمرانی بیشتری خواهیم بود. در واقع پروژه هایی که مقدمات آنها فراهم شده است امسال تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات مدیریتی شهرداری در سال جاری بیشتر عملیاتی و اجرایی است، خاطرنشان کرد: گزارش کارهای انجام شده را به شهروندان ارائه می کنیم و دستاوردها را به آنها ارائه می کنیم.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.