افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

انتقال سرمایه به 100 میلیارد دلار نیاز دارد

  • کد خبر : 248466
انتقال سرمایه به 100 میلیارد دلار نیاز دارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در شورای اداری استان تهران در خصوص بحث تقسیمات استان تهران گفت: تهران یک پنجم جمعیت کشور را در بر می گیرد و بسیار زیاد است و کنترل آن نیز هست. مهم. فارس نوشت: با بیان اینکه تفرقه بین کشورها ابزاری برای اداره و […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در شورای اداری استان تهران در خصوص بحث تقسیمات استان تهران گفت: تهران یک پنجم جمعیت کشور را در بر می گیرد و بسیار زیاد است و کنترل آن نیز هست. مهم.

فارس نوشت: با بیان اینکه تفرقه بین کشورها ابزاری برای اداره و مدیریت بهتر است، گفت: در استان تهران توازن خوبی نداریم، در برخی شهرستان های استان وضعیت خوب است و در استان هم وضعیت خوبی نداریم. برخی از شهرستان ها، بنابراین بحث تقسیم استان تهران مدتی است که ادامه دارد.

وزیر کشور هدف تقسیمات استان تهران را جلوگیری از تمرکززدایی، امکان مدیریت بهتر شهرهای کمتر توسعه یافته و اداره بهتر عنوان کرد و افزود: سیاست دولت در راستای ایجاد عدالت و ارتقای سطح شهر است. رفاه حال شهروندان و برای اداره بهتر، تشکیل استان های غربی و شرق تهران را در برنامه خود داریم.

احمدی با اشاره به اینکه 3 میلیون نفر در شهرستان های غرب تهران زندگی می کنند، گفت: این جمعیت بیش از جمعیت بسیاری از استان های کشور است، بنابراین در راستای اهداف اداری، عمرانی، تعادلی و عدالت خواهی تعداد جدیدی در نظر گرفته شد. استان ها را ایجاد کرد. در غرب و شرق تهران تشکیل خواهند شد.

تقسیم بندی استان تهران در حال بررسی است

وی تقسیمات استان تهران را موضوع مهمی دانست و بیان کرد: این موضوع در دولت در حال بررسی است و نیاز به تصویب مجلس دارد که باید در مجلس آینده بررسی و تصویب شود.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: بحث انتقال سرمایه از سالیان پیش مطرح شده است و این موضوع نیز باید به صورت آگاهانه بررسی شود و نمی توان بلافاصله تصمیم گرفت در حالی که هزینه گزافی در حدود یکصد است. میلیارد دلار برای این امر لازم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.