افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

تمرین اهدای 313 جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 248389
تمرین اهدای 313 جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا ایراندوست بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه از 25 تا 21 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بسیج ارائه و اقدامات کلیدی جهادگران اعلام می شود، اظهار داشت: گفت: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا ایراندوست بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه از 25 تا 21 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بسیج ارائه و اقدامات کلیدی جهادگران اعلام می شود، اظهار داشت: گفت: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) و بسیج سازندگی قم معاونت اجرایی ایشان در قم اجرا شد، 28 اردیبهشت ماه در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می شود. در این روز پروژه دو کاربری – سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردمی احداث شده است افتتاح می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم نصب چندین کانال آب و لوله کشی کشاورزی، بخور کانکس دام، برپایی میزهای خدمات رسانی توسط کارکنان بسیج، تورهای رایگان شهید رهنمون و افتتاح پنج هفته بسیج سازندگی را برشمرد. صندوق های وام

وی با اشاره به اعطای 157 میلیارد تومان وام تبصره 18 گفت: 93 میلیارد تومان از این وام ها توسط بانک ها به متقاضیان اعطا شد و رتبه نخست را در بین موسسات سپرده گذاری در حوزه وام اخذ کردیم.

ایراندوست با بیان اینکه تمامی فعالیت های گروه های جهادی توسط کانون جهادی برگزار می شود، افزود: کانون جهادی قم بر اساس جغرافیا دارای دو اردوی جهادی است، اردوی جهادی در غرب قم یعنی منطقه پردیسان، حضرت معصومه(س). ) قرارگاه و اردوگاه شهدای جهادگر شرق استان. سلفچگان، کوهک، خیلجستان و جعفریه که کاملاً مردمی فعالیت می کنند. از جمله فعالیت های این کمپ ها می توان به تعمیر و مرمت منازل مستضعفان، تهیه جهیزیه و لوازم التحریر و بسته های معیشتی اشاره کرد.

وی با اشاره به مرمت 102 منزل محرومان و نیازمندان در سال گذشته ادامه داد: یکی از کارهای ویژه ای که امسال در سراسر اردوهای جهادی انجام شد مشارکت در درختکاری بود که در طول هفته روزانه هزار اصله درخت کاشته شد. و با اعلام فراخوان روزهای جمعه هر جمعه مردم نیز پای کار آمدند و این روند در خلجستان ادامه دارد.

ایراندوست حضور و استقرار ائمه جماعت و مبلغان در کنار خانواده را یکی از بهترین روش های تبلیغ در روستاها دانست و گفت: در این راستا تمهیدات لازم برای هفت روستا اندیشیده شده و امام جماعت به همراه ایشان نصب شده است. خانواده.

وی با اشاره به برگزاری پایگاه های علمی جهادی تصریح کرد: در گذشته کلاس های تقویتی با همکاری گروه های جهادی و با ظرفیت محدود انجام می شد اما با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش طرحی در حال اجراست که از ظرفیت. توسط بسیج فرهنگیان و توانمندی مدارس در انجام آن به صورت جامع.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه فعالیت اردوی کلاس جدید در هفته بسیج سازندگی آغاز می شود، یادآور شد: هدف از این اردو تعمیر و نوسازی مدارس است و اقدامات اجرایی این کار عبارتند از. توسط گروه های تخصصی جهادی انجام می شود و مدارس نظارت و به مدیریت ارائه می شود. کل نوسازی و توسعه مدارس استان به امانت سپرده شده است.

وی ادامه داد: چهارم اردیبهشت ماه مانور اهدای جهیزیه سری 313 در حرم حضرت معصومه(س) با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ایراندوست به جشنواره قصه گویی جهاد پرداخت و خاطرنشان کرد: پوستر این جشنواره 5 اردیبهشت رونمایی می شود و اختتامیه آن در آبان ماه جاری برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.