افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

بهترین سرگرمی ها را در پوکت کشف کنید.

  • کد خبر : 248076
بهترین سرگرمی ها را در پوکت کشف کنید.

جزیره زیبای پوکت بزرگترین و پرطرفدارترین جزیره تایلند است که هر ساله با جاذبه های گردشگری و طبیعی بی نظیر خود پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است. سواحل شنی جزیره، دریای نیل، فعالیت های آبی، فرهنگ بومی اصیل و غذاهای متنوع گرد هم آمده اند تا سفری لذت بخش و فراموش نشدنی را برای مسافران […]

جزیره زیبای پوکت بزرگترین و پرطرفدارترین جزیره تایلند است که هر ساله با جاذبه های گردشگری و طبیعی بی نظیر خود پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است. سواحل شنی جزیره، دریای نیل، فعالیت های آبی، فرهنگ بومی اصیل و غذاهای متنوع گرد هم آمده اند تا سفری لذت بخش و فراموش نشدنی را برای مسافران فراهم کنند. در این مقاله از مجله گردشگری امروز پرواز کن با ما همراه باشید تا بهترین سرگرمی های پوکت را برای شما به ارمغان بیاوریم که نباید از دست بدهید.

سفر با قایق جزایر فی فی مکان فیلم های هالیوودی.

جزایر فی فی یکی از محبوب ترین جزایر است. مکان های توریستی در پوکت هستند. در طول سفر خود به پوکت، یکی از بهترین و هیجان انگیزترین فعالیت های پوکت که نباید از دست بدهید، گشت و گذار روزانه در اطراف جزایر فی فی است. برای گشت و گذار با قایق می توانید در تورهای مختلفی که در این مسیر برگزار می شود شرکت کنید. سفرهای دریایی روزانه معمولاً با بازدید از خلیج مایا آغاز می شود. خلیج مایا در جزیره Koh Phi Phi در واقع محل فیلمبرداری فیلم محبوب «ساحل» با بازی دی کاپریو است و باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده است. در ادامه می توانید از تالاب پیله که در میان صخره های دیدنی احاطه شده است دیدن کنید و در یکی از جذاب ترین استخرهای طبیعی دنیا غواصی و شنا کنید.

در همین حال می توانید از سواحل بامبو دیدن کنید و از قدم زدن روی شن های نرم سفید لذت ببرید. تماشای رقص دلفین ها و نهنگ ها در آب های آبی یکی از هیجان انگیزترین قسمت های سفر خواهد بود. یکی از مقصدهای دیگری که در جزایر فی فی خواهید دید، جزیره میمون ها است. جایی که می توانید میمون های دم دراز را از نزدیک ببینید.

از گنجینه طبیعی حیات وحش تایلند دیدن کنید

به دلیل طبیعت غنی و آب و هوای ایده آل تایلند، این سرزمین دارای حیات وحش بسیار متنوعی است. در سفر به پوکت می توانید گونه های مختلف جانوران مانند فیل، بوفالو، بابون وحشی، میمون و انواع پرندگان استوایی را از نزدیک ببینید و نهایت لذت را ببرید.

پناهگاه فیل پوکت فیل ها را از نزدیک ببینید

یکی از استراحتگاه ها و البته بهترین تفریحات پوکت که تجربه متفاوتی را به بازدیدکنندگان می دهد، پناهگاه فیل پوکت است. گردشگران در این پناهگاه می توانند زندگی فیل ها را از نزدیک ببینند، با آنها ارتباط برقرار کنند، به آنها غذا یا میوه بدهند و آب تنی فیل ها را تماشا کنند.

پناهگاه فیل پوکت

این پناهگاه محل زندگی فیل های بازنشسته است که سال ها در بریدن درختان و جابجایی چوب برای انسان ها کار می کردند. وقتی دیگر نمی توانند به فعالیت های شدید ادامه دهند، به مکان هایی مانند پناهگاه فیل پوکت منتقل می شوند تا آخرین سال های زندگی خود را در محیطی آرام بگذرانند. اگر خوش شانس باشید و فیل ها آماده باشند، می توانید فیل سواری را نیز تجربه کنید.

میمون تپه غذا دادن و بازی با میمون ها را تجربه کنید.

یکی از جذاب ترین و بهترین سرگرمی های پوکت، بازدید از تپه توسای است که به دلیل تعداد زیاد میمون های ماکاک به تپه میمون ها معروف است. باورش سخت است اما بیش از 400 میمون در این تپه زندگی می کنند. این حیوانات وحشی نیستند و می توانید به راحتی به آنها نزدیک شوید و به آنها غذا بدهید. در حین بازی با میمون های بازیگوش، مراقب باشید که وسایل شما را به سرقت نبرید. غذا دادن به میمون های مایاک به سرگرمی اصلی این تپه تبدیل شده است، بنابراین مردم محلی نیز با فروش غذا و میوه برای غذا دادن به میمون ها به گردشگران درآمد کسب می کنند. این تپه چشم اندازی بی نظیر به طبیعت اطراف دارد و حس متفاوتی را به گردشگران می دهد.

تپه میمون پوکت

باغ وحش پادشاهی ببر پوکت در حال مشاهده گونه‌های کمیاب و در خطر انقراض

باغ وحش پادشاهی ببر پوکت با هدف حفظ ببرهای باقیمانده، پرورش آنها و جلوگیری از انقراض آنها ساخته شده است. این باغ وحش محل زندگی چندین ببر است که وجود آنها را دلیل اصلی بازدید مسافران از این مجموعه می دانند. از آنجایی که بیشتر ببرهای این مجموعه از بدو تولد در این مکان بوده و از طبیعت دور بوده اند، خلق و خوی آرام تری نسبت به ببرهای جنگلی وحشی دارند. برخی از ببرهای این باغ وحش آنقدر آرام هستند که گردشگران با کسب اجازه می توانند دقایقی در کنار آنها بمانند و این حیوان جذاب را از نزدیک لمس کنند.

شهر قدیمی پوکت آشنایی با فرهنگ مردم اصیل پوکت.

یکی از مهم ترین مناطق گردشگری پوکت، بافت باستانی شهر پوکت است که در مرکز این شهر قرار دارد. قدم زدن در بافت باستانی، لمس فرهنگ بومیان تایلند و بازدید از عمارت های باشکوه به سبک چینی-پرتغالی لذتی وصف ناپذیر به گردشگران می دهد. هنگام بازدید از این منطقه حتما از خیابان های فانگ نگا، کرابی، تالنگ، دیبوک و یووارات دیدن کنید. این منطقه مملو از کافه ها و رستوران ها، خانه های رنگارنگ، موزه ها و هنرهای خیابانی است که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

شهر قدیمی پوکت

یکی از معروف ترین موزه های واقع در این منطقه موزه پوکت بابا است که مهاجرت چینی ها به پوکت را نشان می دهد. شهر قدیمی پوکت مکان بسیار خوبی برای خرید سوغاتی و سوغاتی تایلندی است. بازارهای هفتگی که در این منطقه برگزار می شود نیز کالاها و محصولات مقرون به صرفه ای را عرضه می کنند.

تجربه غواصی لذت دیدن دنیای زیر آب.

با رزرو بهترین هتل های پوکتاقامتی خوش در این شهر داشته باشید و از تفریحات جذاب این شهر لذت ببرید. یکی از بهترین فعالیت های پوکت که می توانید در سفر خود تجربه کنید، غواصی است. آب های شفاف جزیره پوکت فرصتی ایده آل برای تجربه غواصی و تماشای دنیای زیر آب است. مراکز غواصی زیادی در این جزیره وجود دارد که مسافران می توانند در محیطی امن از آنها دیدن کنند. بهترین نقاط غواصی در پوکت شامل سواحل Katanoi، Aosan و Laemka است.

غواصی یکی از بهترین فعالیت های پوکت است.

لذت دیدن ماهی های رنگارنگ، گیاهان و جانوران دریایی مانند مرجان های دریایی، لاک پشت ها، توتیا و …. این یکی از بهترین تجربیاتی است که می توانید در سفر به پوکت داشته باشید.

بودای بزرگ در پوکت یکی از بزرگترین مجسمه های بودا در جهان است.

مجسمه بودای بزرگ در پوکت سومین مجسمه بزرگ تایلند است که 45 متر ارتفاع دارد. دیدن این مجسمه عظیم یکی از بهترین کارهای پوکت است. این مجسمه که به نماد جزیره پوکت تبدیل شده است، یکی از محبوب ترین جاذبه های پوکت است که نباید آن را از دست بدهید.

بازدید از مجسمه بودا یکی از بهترین کارها در پوکت است

این مجسمه غول پیکر بر فراز تپه ای به نام تپه های ناکرد قرار دارد که از تمام نقاط جزیره به راحتی قابل مشاهده است. مجسمه بودای بزرگ برای بومیان تایلند از اهمیت و احترام زیادی برخوردار است. این مجسمه در محیطی آرام و ساکت قرار گرفته و با چشم اندازی فوق العاده از طبیعت اطراف، آرامشی بی نظیر را به گردشگران ارائه می کند.

سرگرمی در پوکت؛ از جانوران دیدنی گرفته تا مجسمه های غول پیکر

جزیره زیبای پوکت علاوه بر جاذبه های بی نظیر و امکانات گشت و گذار، مملو از تفریحات متنوع و متعددی است که می تواند جذابیت سفر شما را دو چندان کند. در این مقاله سعی داریم تعدادی از بهترین تفریحات این جزیره زیبا را ارائه دهیم. آیا تا به حال تجربه سفر به این شهر دیدنی را داشته اید؟ به نظر شما کدام یک از جاذبه های پوکت در این فهرست جای ندارد؟

اگر هنوز فرصت سفر به پوکت را نداشته اید، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در پوکت شما به راحتی می توانید سفر خود را برنامه ریزی کنید و آن را به سفری فراموش نشدنی تبدیل کنید. مقاله راهنمای سفر به پوکت علاوه بر این، فانوس دریایی سفر شماست.

آیا تا به حال به پوکت سفر کرده اید؟ تجربیات خود از بهترین تفریحات پوکت را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول در مورد بهترین کارهایی که در پوکت انجام می شود

بهترین کارها در پوکت چیست؟

تور جزایر فی فی، بازدید از پناهگاه فیل ها، تپه میمون ها، باغ وحش پادشاهی ببر، غواصی، بازدید از مجسمه بودای بزرگ و غیره. برخی از بهترین کارهایی است که می توان در پوکت انجام داد.

بهترین فعالیت های آبی در پوکت چیست؟

آب های شفاف جزیره پوکت فرصتی ایده آل برای تجربه غواصی و تماشای دنیای زیر آب است.

بهترین کارها در پوکت در طبیعت این جزیره چیست؟

از پناهگاه فیل ها، تپه میمون ها، باغ وحش پادشاهی ببر و غیره دیدن کنید. یکی از بهترین جاذبه های این جزیره است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.