افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

برای پانزدهمین سال متوالی، سامسونگ رتبه اول را در بازار جهانی صفحه نمایش دیجیتال ساینیج دارد.

  • کد خبر : 248055
برای پانزدهمین سال متوالی، سامسونگ رتبه اول را در بازار جهانی صفحه نمایش دیجیتال ساینیج دارد.

ICTPRESS – سامسونگ اعلام کرد که برای پانزدهمین سال متوالی به عنوان تولید کننده شماره یک نمایشگرهای دیجیتال ساینیج توسط شرکت تحقیقات بازار Omdia انتخاب شده است. این عنوان بار دیگر رهبری سامسونگ را در این زمینه نشان می دهد. به گزارش کانال خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، به گزارش […]

ICTPRESS – سامسونگ اعلام کرد که برای پانزدهمین سال متوالی به عنوان تولید کننده شماره یک نمایشگرهای دیجیتال ساینیج توسط شرکت تحقیقات بازار Omdia انتخاب شده است. این عنوان بار دیگر رهبری سامسونگ را در این زمینه نشان می دهد.

به گزارش کانال خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، به گزارش Omdia، سامسونگ در سال 2023 علاوه بر کسب سهم 33 درصدی از بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج، با فروش بیش از 2 میلیون دستگاه، رکورد قابل توجهی را به نام خود ثبت کرده است. دستگاه ها سامسونگ با شکستن رکورد فروش این صفحه نمایش ها توانست رهبری خود را در بازار برای یک دهه و نیم تثبیت کند.

سامسونگ شرکتی است که به طور مرتب محصولات تابلوهای مختلف را برای رفع نیازهای مختلف محیط های تجاری مختلف معرفی می کند.

• دیوار: این اولین صفحه نمایش ماژولار در جهان با فناوری Micro LED است که به لطف فرمت ماژولار خود به کاربران امکان می دهد اندازه، نسبت ابعاد و شکل آن را بر اساس ترجیحات و موارد استفاده خود تنظیم کنند.

• تابلوهای هوشمند: ساینیج هوشمند سامسونگ با طراحی لبه های صاف و ضخامت بدنه فوق العاده نازک، حس حضور خارق العاده ای در محیط را به کاربران خود القا می کند.

• تابلوهای بیرونی: علائم فضای باز سامسونگ به طور ویژه برای مکان های ورزشی، بازارهای نمادین (مناطق توریستی) و ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی طراحی شده است. شایان ذکر است در طراحی نمایشگرهای مجموعه Outdoor Signage بهره مندی از دید روشن در هر محیط اقلیمی مد نظر قرار گرفته است.

• صفحه نمایش تعاملی سامسونگ: Samsung Interactive Display یک صفحه نمایش برد الکترونیکی است که به طور خاص برای اهداف آموزشی بهینه شده است و ابزارهای آموزشی متنوعی را در اختیار مربیان و دانش آموزان قرار می دهد.

گسترش مجموعه نمایشگر The Wall گواهی بر تجلی نوآوری ها و فناوری های کلیدی سامسونگ است. محصولاتی از جمله: نمایشگر Wall All-in-One و نمایشگر The Wall برای تولید مجازی به دلیل راحتی استثنایی و کاربردهای منحصر به فرد، انتخاب های برتر مشتریان بوده اند. در عین حال، دیوار به عنوان یک نمونه منتخب از هتل های لوکس مانند: آتلانتیس رویال در دبی و ساحل هیلتون وایکیکی در هاوایی انتخاب شده است.

رهبری سامسونگ در صنعت نمایشگرهای دیجیتال ساینیج نتیجه تعهد این شرکت به نوآوری در محصولات و خدماتش است. به عنوان مثال، اولین نمایشگر شفاف Micro LED جهان که در ژانویه معرفی شد، توسط کارشناسان صنعت به عنوان نسل بعدی نمایشگرهای تجاری معرفی شده است. این محصول جدید همچنین به عنوان فعال در حوزه سیستم های سمعی و بصری در آمریکای شمالی موفق به دریافت جوایزی همچون «خیرکننده ترین ال ای دی» و «بهترین صفحه شفاف» از رسانه rAVe شد.

معرفی اخیر پلتفرم Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) گواه دیگری بر تعهد سامسونگ به نوآوری در زمینه نمایشگر است. این پلتفرم مبتنی بر ابر، مدیریت محتوا و کنترل از راه دور نمایشگرهای علائم را در یک پلتفرم امن واحد ترکیب می‌کند. VXT فراتر از سخت افزار ساده است و خدمات و راه حل های جامعی را ارائه می دهد و عملکرد و مدیریت یکپارچه را برای کاربران تضمین می کند.

با نگاهی به آینده، انتظار می‌رود که بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج شاهد رشد سریعی باشد. پیش بینی می شود ارزش این بازار در سال 2027 از 14 میلیارد دلار در سال 2020 با رشد سالانه 8 درصدی به 24.6 میلیارد دلار برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.