افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

همسر شهاب حسینی قبل و بعد / تنها نیست تو مستی از عشق شمس خیلی جذبش شده

  • کد خبر : 247787
همسر شهاب حسینی قبل و بعد / تنها نیست تو مستی از عشق شمس خیلی جذبش شده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – خب دنیای سینما خیلی عجیب و غریب و غربی است. این بنده خدا هر کاری بکند در چشم شما دیده می شود و خوب یا بد دیده می شود. یک دنیا قضاوت همراهشان می شود و گاهی با اینکه حق ندارند از آنها دفاع […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – خب دنیای سینما خیلی عجیب و غریب و غربی است. این بنده خدا هر کاری بکند در چشم شما دیده می شود و خوب یا بد دیده می شود. یک دنیا قضاوت همراهشان می شود و گاهی با اینکه حق ندارند از آنها دفاع می شود! بله، دنیای سینما خیلی عجیب است، زیرا ممکن است میلیون ها نفر آن را بشناسند و دقیقا نقطه ضعف این شغل و حرفه همین است. البته از طرفی میلیون ها نفر آنها را می شناسند و خیلی ها آنها را دوست دارند، جدای از اینکه درآمد بسیار بالایی دارند! نکات مثبت و منفی که در مورد بازیگری گفتیم با میزان معروف بودن افراد ارتباط مستقیم دارد. به عنوان مثال شهاب حسینی یکی از محبوب ترین و مشهورترین هنرمندان در این زمینه است که علاقه مندان زیادی دارد و زیر ذره بین محاکمه حرکت می کند.

شهاب حسینی و پسرش

یکی از بحث برانگیزترین موضوعاتی که شهاب حسینی را به شدت جسور کرد، طلاق از همسر اولش، خانم پریچهر قنبری و ازدواج با زنی جوان به نام ساناز ارجمند بود. شهاب حسینی متولد 1352 است و در سال 1372 با همسر اولش که متولد 1359 است ازدواج کرد جالب است بدانید که شهاب خان 22 ساله و پریچر خانم 15 ساله بودند که با هم ازدواج کردند. اما این زوج سرانجام پس از حدود ۲۷ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و شهاب حسینی با ساناز ارجمند متولد ۱۳۶۹ ازدواج کرد که در ادامه عکس هایی از همسر اول و دوم شهاب حسینی و گذر زمان را مشاهده می کنید.

شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.