افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

لزوم ارتقای سطح «ایران اکسپو». مشارکت خارجی ها کم بود.

  • کد خبر : 247647
لزوم ارتقای سطح «ایران اکسپو».  مشارکت خارجی ها کم بود.

عدنان موسی پور وی در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2024) در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت.: کشور ما کشوری با پتانسیل بالاست و بسیاری از کشورهای همسایه به محصولات ایرانی به ویژه محصولات با کیفیت ما نیاز دارند. رئیس اتاق مشترک ایران و قطر با تاکید بر اینکه نمایشگاه ها […]

عدنان موسی پور وی در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2024) در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت.: کشور ما کشوری با پتانسیل بالاست و بسیاری از کشورهای همسایه به محصولات ایرانی به ویژه محصولات با کیفیت ما نیاز دارند.

رئیس اتاق مشترک ایران و قطر با تاکید بر اینکه نمایشگاه ها فرصت خوبی برای ارائه توانمندی های یک کشور است، افزود: نمایشگاه یک ضرورت است که باید هر ساله برگزار شود اما باید مشارکت خارجی ها را در آن افزایش دهیم برای رفع موانع موجود ضروری است.

وی گفت: این نمایشگاه یک نمایشگاه واقعی است اما نیاز به ارتقای سطح و جهانی شدن و منطقه ای شدن دارد.

به گفته وی، تجار ایرانی تجربه دارند زیرا در شرایط سختی رشد می کنند.

موسی پور با بیان اینکه موانع داخلی باید برطرف شود، تصریح کرد: یکی از مهمترین موانع قانون رفع تکلیف ارزی است که دست و پای صادرکننده را بسته است.

وی افزود: اگر اصرار زیادی بر اجرای قانونی از این دست وجود دارد، بهتر است ابتدا در شرکت های دولتی و در بخش خصوصی واقعی که صادرات آنها کمتر از 10 تا 15 میلیارد دلار است و وجود دارد، اجرا شود. بدون بانک یا شرکت هلدینگ شرکت حامی آنها و با سرمایه صادراتی خود از این قانون مستثنی است.

موسی پور گفت: فردی که به مرحله کارآفرینی می رسد این سوال را مطرح می کند که قدم بعدی من چیست و فردی که به مراحل بالاتر رسیده است می خواهد تاثیرگذارتر باشد و به دنبال رسیدن به این نقطه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.