افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

توئیت: تغییرات زیاد پرسپولیس را برچید / حالا پرسپولیس می تواند تمام تمرکز خود را روی لیگ بگذارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 247447
توئیت: تغییرات زیاد پرسپولیس را برچید / حالا پرسپولیس می تواند تمام تمرکز خود را روی لیگ بگذارد – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تعویض های اشتباه سرمربی برزیلی سرخپوشان در نیمه دوم دیدار مقابل آلومینیوم اراک باعث حذف این تیم شد. فرشاد پیوس در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: آنچه مشخص است این است که در ضربات […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تعویض های اشتباه سرمربی برزیلی سرخپوشان در نیمه دوم دیدار مقابل آلومینیوم اراک باعث حذف این تیم شد.

فرشاد پیوس در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: آنچه مشخص است این است که در ضربات پنالتی شکست نمی توانیم کادر فنی یا بازیکنان را مقصر بدانیم. درست است که پرسپولیس چهار بار حریف خود را رهبری کرد و این موضوع باید توسط کادرفنی بررسی شود که چرا چهار بار برد را به تساوی تغییر دادند. در ضربات پنالتی تیمی برنده می شود که بیشترین تمرکز را داشته باشد. آلومینیوم از ابتدای بازی و حتی زمانی که با نتیجه 2 بر صفر شکست می خورد و بازیکنان این تیم می دانستند پرسپولیس را با انگیزه زیادی شکست نمی دادند.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم با وجود اینکه آلومینیوم پر از انگیزه بود اما بازیکنان پرسپولیس تمرکز و انگیزه زیادی برای این بازی نداشتند و فکر می کنم بیشتر روی بازی با سپاهان تمرکز داشتند. اشتباه بزرگ پرسپولیس در بازی روز جمعه این بود که پس از برتری با دو گل، کادر فنی تصمیم به تغییراتی گرفت و با رفتن بازیکنانی مثل آرونوف و ترابی، حمله هجومی این تیم برداشته شد و آلومینیوم با حمله به دروازه پرسپولیس. سهولت بیشتر در غیبت بیرانوند نباید ضربات پنالتی زده می شد و به هر نحو ممکن برتری را حفظ می کرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه اسمار بعد از اینکه تیمش با دو گل به برتری رسید و به پیروزی مقابل آلومینیو مطمئن بود در نیمه دوم بیشتر به فکر بازی با سپاهان بود، اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه دوم از نتیجه راضی بود، بنابراین به اشتباه تصمیم گرفت با عقب نشینی دفاع کند. این نوع بازی هیچ وقت در پرسپولیس جواب نداده و در خیلی از بازی ها دیده ایم که پرسپولیس پشت سر گذاشته اما نتیجه را از دست داده است. تعویض های این تیم در نیمه دوم به هیچ وجه جواب نداد و خروج دو عنصر هجومی این تیم عملاً پرسپولیس را خلع سلاح کرد و به آلومینیو این فرصت را داد تا به بازی برگردد و در نهایت پیروز شد.

پیوس در پاسخ به این سوال که «پرسپولیس می تواند پس از حذف جام حذفی ریکاوری کند و به روند خوب خود در لیگ ادامه دهد و قهرمان شود؟»، گفت: فکر می کنم باخت مقابل آلومینیوم در زمان خوبی اتفاق افتاد. حالا پرسپولیس می تواند روی 6 بازی پایانی لیگ تمرکز کند. اگر پرسپولیس بتواند سپاهان را شکست دهد راهش هموار می شود و گام بلندی برای قهرمانی در لیگ بر می دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)