افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کارفرمایان باید حقوق و کرامت کارگران را رعایت کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 247106
کارفرمایان باید حقوق و کرامت کارگران را رعایت کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق خزوری دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و کارگر در جزیره صنعتی صدرا ضمن تبریک به کارگران حاضر در این مراسم گفت: به نمایندگی از جامعه کارگری و مولد استان بوشهر ، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم و باعث افتخار بود. برای اینکه ما به دستورات و فرمایشات […]

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق خزوری دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و کارگر در جزیره صنعتی صدرا ضمن تبریک به کارگران حاضر در این مراسم گفت: به نمایندگی از جامعه کارگری و مولد استان بوشهر ، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم و باعث افتخار بود. برای اینکه ما به دستورات و فرمایشات معظم له عمل کنیم و در ابتدای فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند که سلام صمیمانه خود را به شما عزیزان تقدیم کنم و امروز داریم درود صمیمانه به شما بزرگواران عرصه اقتصاد و در سال جهش تولید با مشارکت مردم تقدیم شما عزیزان می کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به جمعیت 354 هزار نفری کارگران استان بوشهر گفت: کارگران هستند که چرخ های اقتصادی را در این استان به حرکت در می آورند و این مهم و نقش کارگران را نباید نادیده گرفت

کشاورزی ادامه داد: نباید از سلامت، ایمنی و بهداشت کارگر غافل شویم، زیرا نیروی انسانی سرمایه نظام است و با آسیب به محیط کار و افزایش بیماری های شغلی، سطح بهره وری کاهش می یابد و به عنوان در نتیجه کارفرما متضرر خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به مدیران و بازرگانان یادآور شد: مراسم ویژه قدردانی از زحمات کارگران نباید متاثر از راه حل تامین آب معدنی و پذیرایی عادی و غیره شود و این یک امر است. شرمنده که در یک مکان قرار می گیریم و نام کارگر را هم ذکر کنیم، اما برای شأن این عزیزان، کارفرمایان در راستای مسئولیت اجتماعی خود قانونا و قانوناً نسبت به ایجاد زیرساخت های درمانی و بهداشتی، مسکن کارگران، حمایت از خانواده و… اقدام کنند. جوانان جمعیت و فعالیت های فرهنگی و ورزشی کارگران.

کشاورزی با بیان اینکه قانون کار و انضباط محیط کار جای خود را دارد، تصریح کرد: کارفرمایان باید به حقوق و کرامت کارگران احترام بگذارند.

کشاورزی تصریح کرد: در پایان هفته کار و کار اسامی موسساتی که حوزه کارگری را همراهی نکردند و قدر کارگر را نمی دانند را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در دیدار با کارگران فرمودند اگر وضعیت کارگر خوب باشد، وضعیت جامعه خوب می شود، تصریح کرد: نیمی از جمعیت استان بوشهر را قشر زحمتکش کارگران تشکیل می دهند، بنابراین اگر شرایط این قشر خوب باشد، اگر کارگر را از نظر رضایتمندی بهتر کنیم، جامعه بهتر می شود.

مصدق خزوری گفت: سال گذشته به همت دولت مردمی و این دولت که واقعاً به معیشت کارگران توجه ویژه دارد و رهنمودهای ارزنده استاندار انقلابی بوشهر برای 26 هزار و 850 شغل در استان ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در پایان گفت: به شما جامعه کارگری این اطمینان را می دهیم که همانطور که شما در کار نظام هستید در کار شما هستیم و دست از دفاع بر نمی داریم. حقوق مردم استان بوشهر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.