افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

محکومیت یک روزنامه به سر و صدای دولت به دلیل عضویت در اجلاس سران شانگهای؛ اگر در معیشت مردم تاثیری نداشته باشد خسته کننده است.

  • کد خبر : 24686
محکومیت یک روزنامه به سر و صدای دولت به دلیل عضویت در اجلاس سران شانگهای؛  اگر در معیشت مردم تاثیری نداشته باشد خسته کننده است.

آفتاب نیوز: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر این عضویت (شانگهای) تاثیری در حل مشکلات معیشتی مردم نداشته باشد، این اطلاعیه برای مردم کسل کننده خواهد بود، بنابراین یک ثانیه آن هم زیاد است. به گزارش جمهوری اسلامی ایران، این نکات مهم را در زیر می خوانید: اگر عضویت در سازمان شانگهای را بدون مشکل تحریم […]

آفتاب نیوز:

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر این عضویت (شانگهای) تاثیری در حل مشکلات معیشتی مردم نداشته باشد، این اطلاعیه برای مردم کسل کننده خواهد بود، بنابراین یک ثانیه آن هم زیاد است.

به گزارش جمهوری اسلامی ایران، این نکات مهم را در زیر می خوانید:

اگر عضویت در سازمان شانگهای را بدون مشکل تحریم بدانیم، ظاهراً امتیاز ارزشمندی است، اما عوامل بازدارنده ناشی از تحریم، ما را از بهره مندی از مزایای آن باز می دارد.

عدم پیوستن به FATF از تبادلات مالی بین ایران و سایر کشورها از جمله اعضای سازمان همکاری شانگهای جلوگیری می کند. در این صورت علاوه بر مشکلاتی که در مبادلات تجاری وجود خواهد داشت از جمله ارزان فروشی و گران فروشی.

علیرغم تبلیغات تبلیغاتی زیادی که در چارچوب قرارداد بلندمدت با چین وجود دارد، نفت ما با تخفیف به چین فروخته می‌شود، اما ما نمی‌توانیم پول را از طریق کانال‌های عادی بانکی دریافت کنیم. چین از این وضعیت نهایت استفاده را می کند.

در مورد عراق در چند روز اخیر شاهد بودیم که 20 میلیارد دلار از مطالبات ایران آزاد شده است، اما باید از آمریکا اجازه بگیرد تا بدانیم چگونه هزینه می شود! به عبارت دیگر، کشور عراق که آزادی خود را از داعش مدیون کمک ایران است، تا زمانی که از آمریکا اجازه نگیرد، نمی تواند مطالبات ایران را حتی به صورت نقدی پرداخت کند.

اگر عضویت ایران در سازمان شانگهای منجر به کاهش تورم، بهبود اقتصاد کشور و گشایش معیشت مردم شود، دولتمردان آنچه را که تاکنون از مزایای عضویت ایران در شانگهای گفته اند صد برابر خواهند گفت. ، مورد استقبال مردم قرار می گیرد اما اگر این عضویت مشکلات معیشتی را حل کند. این بر مردم تأثیر نمی گذارد، این تبلیغات برای مردم خسته کننده خواهد بود، بنابراین حتی یک ثانیه هم زیاد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.