افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

زیباترین مردان و زنان در این ماه ها متولد می شوند!

  • کد خبر : 246764
زیباترین مردان و زنان در این ماه ها متولد می شوند!

به گزارش اسمارتک نیوز، همه انسان ها زیبا هستند، اما میزان زیبایی در افراد متفاوت است. طالع بینی چینی زیباترین افراد را بر اساس ماه تولدشان مشخص کرده است. 1- متولدین اسفند ماهی های مارس زیباترین مردم هستند. این متولدین که نماد ماه تولدشان ماهی است، به دلیل داشتن پیشانی، ابروها و موهای زیبا، در […]

به گزارش اسمارتک نیوز، همه انسان ها زیبا هستند، اما میزان زیبایی در افراد متفاوت است. طالع بینی چینی زیباترین افراد را بر اساس ماه تولدشان مشخص کرده است.

1- متولدین اسفند

ماهی های مارس زیباترین مردم هستند. این متولدین که نماد ماه تولدشان ماهی است، به دلیل داشتن پیشانی، ابروها و موهای زیبا، در بین سایر ماه های متولد شده زیباتر به نظر می رسند.

اگر به چشمان متولدین این ماه نگاه کنید، خطر بزرگی است، زیرا نگاه آنها آنقدر عمیق است که ممکن است در آن غرق شوید و به این نتیجه برسید که متولدین این ماه زیباتر هستند.

2- متولدین مرداد

شیر نماد شدت و اوج زیبایی است. متولدین مرداد ماه به دلیل داشتن بینی کوچک و چشمانی خیره کننده و چهره ای درخشان و درخشان، فوق العاده زیبا به نظر می رسند و به همین دلیل شیر مظهر و نماد زیبایی واقعی است.

بنابراین، برای انتخاب اینکه کدام ماه زیباترین زنان متولد شده اند، اغلب از ماه اوت ما نام برده می شود.

متولدین مرداد، صورتی، بیضی شکل، جذاب و دوست داشتنی هستند، لب های ظریف و گونه ها یا لب هایی اغلب گود دارند و در لیست زیباترین متولدین این ماه قرار می گیرند.

مدل موی متولدین این ماه یکی از بارزترین خصوصیات آنهاست. در واقع غیرممکن است که مورد توجه متولدین این ماه قرار نگیرید.

3- متولد مهر ماه

در مورد زیبا بودن فوک ماهی باید بگوییم که فلس نماد زیبایی بر اساس ظرافت است. متولدین این ماه از نظر داشتن صورت بیضی شکل و پیشانی خمیده زیبایی شگفت انگیزی دارند.

این افراد دارای ابروهای زیبا، چشمانی خنک و جسور و موهایی نرم و لطیف هستند و در کل انفجار زیبایی هستند. جذب این افراد کاملا مسری است.

4- متولد آذر

نماد کمان تجسم زیبایی است که ارزش توجه دارد. متولدین آذر به عنوان یکی از زیباترین ماه های تولد، فوق العاده دوست داشتنی و بخشنده هستند و افراد فوق العاده ماجراجو و هیجان انگیزی هستند.

چشمانشان از هیجان فریاد می زند. تقریبا غیرممکن است که این افراد مورد توجه قرار نگیرند. مدل موی آنها اغلب ضخیم و پرپشت است، به طوری که چشمان شما کاملا خیره می شود.

5- متولد خرداد

نماد دو تکه جلوه ای از زیبایی پرشور و احساسی است. آنها چهره ای ظریف مانند عروسک و صورت صورتی بیضی دارند. متولدین این ماه فرشته هستند.

موهای موج دار و مجعد آنها به چهره جذابشان جسارت خاصی می بخشد و در لیست پاسخنامه جذاب ترین زنان متولد چه ماه قرار می گیرند.

صاحبان زیباترین ماه تولد چشمانی نافذ و درخشان دارند. متولدین خرداد از هوش بالایی برخوردارند. آنها زندگی را بسیار دوست دارند و این از لبخندهای زیبای آنها مشخص است.

6- متولد شهریور

سنبله نماد زیبایی سرد و غیر دوستانه است که یکی از جذاب ترین ماه های تولد محسوب می شود. متولدین این ماه دارای لب های ظریف و جذاب و ظاهری کنجکاو هستند.

این افراد استخوان های ظریف و ظاهری ظریف و جذاب دارند. آنها چشمانی غمگین و در عین حال حالتی فرشته ای دارند که در واقع آنها را افرادی افسرده و دل شکسته نشان می دهد.

7- متولد آبان

آیا می توان در مورد زیباترین افراد متولد چه ماه صحبت کرد و نام ماهی های آبان را ذکر نکرد؟ عقرب مظهر زیبایی ناپایدار است.

ظاهری نافذ و باشکوه دارند. نزدیک شدن به عقرب ها می تواند وضعیتی ناپایدار و در عین حال آزاردهنده باشد. صورت آنها گرد است و موهای پرپشت و پرپشتی دارند که جذابیت خاصی به آنها می بخشد. اغلب افراد خوش قیافه ای هستند که توجه را به خود جلب می کنند.

8- متولدین اردیبهشت

گاو نر نماد زیبایی پنهان است. یکی از خصوصیات اخلاقی بارز آن ها گرایش به نفسانی و حس ترحم است که این ویژگی ها در چهره نازشان موج می زند.

موها و چشمان آنها کاملاً زیبا و دیدنی است. قطعا از برخورد با متولدین این ماه احساس ناراحتی نخواهید کرد و برعکس جذب شما خواهد شد و زیباترین افراد متولد کدام ماه را خواهید شناخت.

9- متولدین فروردین

رام نماد زیبایی در قدرت است. حالت چهره آنها متناسب و منظم است. یکی دیگر از موارد از لیست زیباترین متولدین کدام ماه متولدین این ماه هستند که ظاهری قدرتمند دارند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. آنها چشمان نافذ و ابروهای پرپشتی دارند که به نظر سلطه گر و تهاجمی می باشند.

10- متولد دی ماه

بز در ظرافت نماد زیبایی است و یکی دیگر از گزینه های لیست زیباترین افراد متولد چه ماه است. فرم صورت آنها مستطیل شکل است و موهای تقریباً نازک و نازکی دارند، اگرچه ممکن است ملاک زیبایی به نظر نرسد، اما ویژگی های اخلاقی آنها بسیار جذاب و قابل توجه است. ابروهای آنها نیز پرپشت است، بنابراین همیشه خشن و اخم به نظر می رسند.

11- متولد بهمن ماه

دلو نماد موقعیت زیبایی مناسب است. صورت آنها مربع و متناسب و خط موهایشان بلند است. چشمان درشت و درخشان و مژه هایشان نگاهی خشن و خشمگین به آنها می دهد. متولدین این ماه زمان زیادی را جلوی آینه نمی گذرانند و تعریف می کنند که در کدام ماه زیباتر و جذاب ترند.

12-متولد تیرماه

خرچنگ زشت ترین نماد انتخاب شده است. در میان زیباترین متولدین هر ماه، گردی صورت و ابهت گونه هایشان به حدی است که فرد مقابل تصور می کند دچار مشکل شده اند.

چشمان متولدین این ماه دریچه ای به قلب و روح فرد مقابل می گشاید و این ویژگی اخلاقی است که آنها را دوست داشتنی می کند.

منبع: نمناک




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.