افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

«لئوناردو دی کاپریو» در نقش خواننده محبوب این روزهای فضای مجازی!

  • کد خبر : 246521
«لئوناردو دی کاپریو» در نقش خواننده محبوب این روزهای فضای مجازی!

مارتین اسکورسیزی پروژه بیوگرافی فرانک سیناترا را با لئوناردو دی کاپریو از سر گرفت! کارگردان مشهور هالیوودی بامداد در حال ساخت فیلمی درباره زندگی فرانک سیناترا با بازی جنیفر لارنس و لئوناردو دی کاپریو است! به گزارش گروه ترجمه صبح، مارتین اسکورسیزی کارگردان موفق هالیوود پروژه بیوگرافی فرانک سیناترا را دوباره آغاز کرد. لئوناردو دی […]







مارتین اسکورسیزی پروژه بیوگرافی فرانک سیناترا را با لئوناردو دی کاپریو از سر گرفت!





کارگردان مشهور هالیوودی بامداد در حال ساخت فیلمی درباره زندگی فرانک سیناترا با بازی جنیفر لارنس و لئوناردو دی کاپریو است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، مارتین اسکورسیزی کارگردان موفق هالیوود پروژه بیوگرافی فرانک سیناترا را دوباره آغاز کرد. لئوناردو دی کاپریو بازیگر ثابت فیلم هایش نیز نقش اصلی این فیلم را بازی می کند.

دی کاپریو در نقش سیناترا و جنیفر لارنس در نقش آوا گاردنر که از سال 1951 تا 1957 نقش این خواننده را بازی می کرد، بازی خواهد کرد.

اسکورسیزی قبلاً سعی کرده بود فیلمی بیوگرافی در مورد سیناترا بسازد، محصولی که در سال 2009 با حمایت یونیورسال هالیوود اعلام شد و شایعه شده است که دی کاپریو بهترین انتخاب اسکورسیزی است.

با این حال، گزارش‌ها در آن زمان همچنین نشان می‌داد که تینا سیناترا، دختر خواننده فقید، از رویکرد اسکورسیزی، به‌ویژه برنامه‌اش برای فیلمی که مربوط به ارتباط آقای سینگر با جنایات سازمان‌یافته است، راضی نیست.

مارتین می‌خواست فیلمی واقعی بسازد که فرانک خشن و تهاجمی را نشان دهد، اما تینا می‌خواست جنبه مهربان‌تر پدرش را نشان دهد و روی موسیقی او تمرکز کند.»

اسکورسیزی در سال 2017 این ایده را رها کرد و گفت که دارندگان حقوق قانونی سیناترا موافق نیستند.

منبع: www.theguardian.com




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.