افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

انسداد مرزهای شرقی کشور در اولویت است/ به دنبال تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی

  • کد خبر : 246461
انسداد مرزهای شرقی کشور در اولویت است/ به دنبال تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی

وزیر کشور با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته برای ساخت دیوار در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح قبلاً به تصویب رئیس جمهور رسیده بود و مرزهای شرقی برای اجرای آن در اولویت است. احمد وحیدی امروز یکشنبه 18 اردیبهشت 1403 در جریان برنامه پاسخگویی وزارت کشور به درخواست های مردمی، در مرکز […]

وزیر کشور با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته برای ساخت دیوار در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح قبلاً به تصویب رئیس جمهور رسیده بود و مرزهای شرقی برای اجرای آن در اولویت است.

احمد وحیدی امروز یکشنبه 18 اردیبهشت 1403 در جریان برنامه پاسخگویی وزارت کشور به درخواست های مردمی، در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری حضور یافت و این بار به پیام ها، نظرات، نظرات و شکایات مردمی پاسخ داد. .

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری با قدردانی از زحمات و اقدامات این وزارتخانه، وزارت کشور را به عنوان وزارت مردم معرفی کرد. و از جمله اقدامات فرهنگی و جهادی اخیر گروه فرجا که تحت نظارت، مدیریت و فرماندهی این وزارتخانه می باشد، این وزارتخانه مورد توجه، تشکر و قدردانی قرار گرفت.

صالحی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این وزارتخانه در رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم، اولین وزارتخانه ای است که به مشکلات و مسائل مردم پاسخگوی چهره به چهره می دهد.

احمد وحیدی ضمن تبریک روز شورا که نماد حضور مردم و تصمیمات مردمی است، گفت: وظیفه دولت است که به حرف مردم گوش دهد و در راستای خواسته آنها عمل کند.

در ابتدای جلسه و مناظره مردمی مجتبی مختاری مدیر عامل سازمان جوانان آستان قدس رضوی به بیان دغدغه های خود در حوزه جوانان پرداخت.

وزیر کشور با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تصریح کرد: می توان با توجه به منش توحیدی جوانان را جذب کرد و در این مسیر باید امور به تمام معنا توسعه یابد.

وزیر کشور: رتبه بندی می تواند به ارتقا و بهبود عملکرد سازمان ها کمک کند

فولادپور مدیر کل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها دومین نفری بود که برای تحقق شعار سال، جهش تولید و مشارکت مردمی دغدغه های خود را به صورت چهره به چهره بیان کرد و گفت: متولی همه سازمان هایی که می توانند کمک کنند. دستورات رهبر انقلاب را اجرا کنید و همه لازم است. سازمان هایی که مجوز دریافت کرده اند باید شناسایی شوند و از قابلیت های آنها برای تحقق موضوع سال استفاده شود.

وی طبقه بندی نشدن سازمان ها را یکی از مشکلات سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: طبقه بندی می تواند به ارتقا و بهبود عملکرد سازمان ها کمک کند و تاثیر خوبی در روند توسعه سازمان های مردم نهاد داشته باشد.

از دیگر موضوعاتی است که این فعال در حوزه تشکل های مذکور.

وحیدی در پاسخ به دغدغه های مدیرکل این سازمان مردم نهاد گفت: طبقه بندی تشکل ها در دستور کار است. از طرفی تشکیل اتحادیه در استان پیشنهاد بسیار خوبی است. مرکز مشارکت مردمی که در آن موضوعات مختلف در حوزه مدیریت بحران، اقتصادی و اجتماعی قابل پیگیری است.

وزیر کشور تاکید کرد: خیلی خوب است که برخی سازمان ها بتوانند در داخل جهان اسلام زمینه ارتباطی داشته باشند. یکی از ابعاد کار ما به ویژه با کشورهای اسلامی، فعالیت و فعالیت در حوزه روابط عمومی است. برخی از عزیزان و سازمان های بزرگی که این ظرفیت را دارند می توانند در کانون این موضوع قرار گیرند و قابلیت های ارتباطی را به روز کنند.

وزارت کشور قصد دارد موکب های اربعین را تقویت و حمایت کند

محمدحسین طبرستانی راد رئیس مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور با بیان اینکه پرمخاطب ترین مراسم در جمهوری اسلامی اربعین است و باید به عنوان الگوی مردمی ارائه شود، از خدمت رسانی به حسینی ابراز نگرانی کرد. زائران اربعین.

وزیر کشور با بیان اینکه اربعین یک نعمت بزرگ تاریخ ساز و تمدن ساز الهی است که نصیب جمهوری اسلامی ایران شده و ما وظیفه داریم توانمندی های آن را بشناسیم، استفاده کنیم و بارور کنیم، گفت: در موضوع اربعین فکر و خلاقیت زیادی شده است. هنوز جا برای آن وجود دارد. مردم پیشتاز اربعین هستند و سال گذشته اعلام کردیم که از هر موضوع دیگری که مردم بتوانند در آن شرکت کنند به جز مسکن و خوراک استقبال می کنیم و سال گذشته نیز از نمایندگان موکب های مردمی خواستیم حضور پررنگ تری داشته باشند.

وحیدی از پیشنهادات ارائه شده در حوزه مردمی شدن مراسم اربعین استقبال کرد و تصریح کرد: سفرهای اربعین باید ساماندهی شود و به همین دلیل بر توزیع سفرها در بازه زمانی تاکید شده است.

وی با اشاره به انتقاد از حضور موکب ها و نیمکت های دولتی گفت: فضای اربعین به هر کجا که نفوذ کند مایه خیر و صلاح است و البته تقویت و حمایت از موکب های مردمی از برنامه های ماست و سال. در گذشته از موکب ها در تخصیص امکانات و حتی مواد غذایی حمایت خوبی داشتیم. ما افرادی داشتیم که می توانستند به مردم خدمت کنند و خودشان را حفظ کنند.

جزئیات دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه پاسخگویی به سوالات مردم در مرکز روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت: 245 نماینده انتخاب شده و 45 نماینده باقی مانده اند. این 45 نماینده در 22 حوزه انتخاباتی انتخاب می شوند و در 11000 شعبه بالغ می شوند و انتخابات در 8 حوزه کاملاً الکترونیکی انجام می شود.

وی افزود: شمارش آرا علاوه بر احراز هویت الکترونیکی نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود. آموزش های لازم در این زمینه انجام شده و امیدواریم مردم عزیز کشورمان در دور دوم حضور پرشور و ارزشمندی داشته باشند. همچنین.

جزئیات طرح انسداد مرزهای سیستان و بلوچستان

وزیر کشور در تشریح بودجه اختصاص یافته برای ساخت دیوار در استان سیستان و بلوچستان گفت: این طرح قبلا تصویب شده بود و رئیس جمهور دستور داده بود، هرچند این منابع مربوط به یک سال نیست، اما به کل سال طرح. .

و افزود: یکی از موضوعات مهم ماست انسداد مرزی و با توجه به حساسیت رئیس جمهور بر این موضوع دستور داده و کارها در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این حادثه قرار است در تمام مرزهای کشور رخ دهد اما به دلیل حساسیت مرزهای شرقی و غربی مرزهای شرقی اولویت دارند.

تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال انجام است.

وزیر کشور ادامه داد: بحمدالله شورای نگهبان نتیجه انتخابات را در همه حوزه ها تایید کرد، البته در یکی دو حوزه بعد از بازشماری تغییرات در نفر اول یا دوم صورت گرفت، اما خدا را شکر انجام دادیم. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. تخلفات فعال بود، پرونده های بسیار کمی اعلام و ارجاع شد و طبیعتاً در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد. این پرونده هنوز فعال نشده است، اما در صورت وجود مورد پیگیری خواهد شد. توسط قوه قضاییه

وحیدی گفت: تقسیم شهر تهران به دو استان شرقی و غربی بر اساس ضوابط قانونی انجام می شود و در صورت نتیجه گیری تاثیری بر حوزه های انتخاباتی ری و شمیرانات نخواهد داشت و در حوزه های انتخاباتی باقی می مانند. تهران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.