افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

3 بازیکن پرسپولیس با سابقه گلزنی مقابل سپاهان – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 246178
3 بازیکن پرسپولیس با سابقه گلزنی مقابل سپاهان – پرسپولیس نیوز

3 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در کارنامه خود به سپاهان گل زده اند و به دنبال بهترین بودن مقابل این تیم هستند. تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه 21 اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس با 52 امتیاز و سپاهان با 45 امتیاز به ترتیب در […]

3 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در کارنامه خود به سپاهان گل زده اند و به دنبال بهترین بودن مقابل این تیم هستند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه 21 اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس با 52 امتیاز و سپاهان با 45 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است.

در بین بازیکنان فعلی دو تیم، 3 بازیکن پرسپولیس هر کدام دو گل به ثمر رساندند و بهترین آمار را در رویارویی دو تیم داشتند. امید عالیشاه، «جورجی گلسیانی» و «عیسی آل کثیر» دو بار با پیراهن پرسپولیس توانسته اند دروازه زردپوشان اصفهانی را باز کنند.

عالیشاه که با مصدومیت مواجه است و بازی های اخیر پرسپولیس را از دست داده است، هنوز مشخص نیست که بتواند تیمش را در دیدار حساس مقابل سپاهان همراهی کند یا خیر. از طرفی جورجی گلسیانی و عیسی آل کثیر برای همراهی پرسپولیس در این دیدار مشکلی ندارند.

گلسیانی و آل کثیر سابقه بازی در سپاهان را دارند اما نتوانسته اند با پیراهن این تیم مقابل پرسپولیس گلزنی کنند. این دیدار ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و باید دید 3 گلزن برتر پرسپولیس مقابل سپاهان می توانند دروازه این تیم را باز کنند یا خیر.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)