افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

از توقیف وانت حامل حشیش تا دستگیری سارق خودرو – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 24611
از توقیف وانت حامل حشیش تا دستگیری سارق خودرو – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، شهر تهران آبستن حوادث و جنایات مختلفی است که بسیاری از آنها اجرایی شده است. توقیف وانت حامل حشیش رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از توقیف یک دستگاه وانت حامل 100 کیلوگرم حشیش در یک عملیات هوشمندانه پلیس خبر داد. سرهنگ حسین باباپور در تشریح این خبر گفت: ماموران […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شهر تهران آبستن حوادث و جنایات مختلفی است که بسیاری از آنها اجرایی شده است.

توقیف وانت حامل حشیش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از توقیف یک دستگاه وانت حامل 100 کیلوگرم حشیش در یک عملیات هوشمندانه پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در حین کنترل خودروهای عبوری در جاده های تهران به یک دستگاه خودروی وانت در حال عبور مشکوک شدند و دستور ایست خودرو را دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق و چند ساعته از قطعات مختلف این خودرو 100 کیلوگرم حشیش کشف و راننده خودرو به جرم تهیه و انتقال مواد مخدر به تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در این رابطه یک مظنون دستگیر و پس از بررسی های اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 27 کیلوگرم شیشه در مخفیگاه قاچاقچیان در جنوب پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 2 قاچاقچی سابقه دار و کشف 27 کیلوگرم شیشه خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور اعلام کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و قاچاقچیان مرگ و برخورد با عوامل و عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در پایتخت، ماموران اداره عملیات این پلیس آگاهی نیروهای ویژه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر را با کمک همدستش که یکی از فروشندگان عمده با سابقه تهران است، حین تهیه و قاچاق محموله های روانگردان از مرزهای جنوب شرقی کشور، به توزیع گسترده مواد مخدر در تهران پیدا کردند. بنابراین با گسترش چتر اطلاعاتی، اقدامات مجرمانه متهمان تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد لحظه به لحظه فعالیت متهمان سرانجام مخفیگاه آنها در یکی از محله های جنوبی پایتخت شناسایی شد و سپس ماموران با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند هر دو متهم را در محل خود دستگیر کنند. مخفیگاه در یک عملیات منسجم و هماهنگ، محل 27 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه موادمخدر کشف شده به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات بیشتر برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

کشف تریاک در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 24 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در منطقه باقرشهر خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشات مردمی و اعتراض آنان در خصوص فروش عمده مواد مخدر از نوع تریاک در باقرشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از بررسی و اخذ دستور قضایی در قالب دو تیم عملیاتی به آدرس مذکور اعزام شدند که در بازرسی از محل 24 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

طرهانی گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سیوداد ری در پایان با تاکید بر تداوم مبارزه بی امان و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارق خودرو

رئیس چهارم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در حین پرسه زدن با خودروی پراید مسروقه خبر داد و گفت: یک دستگاه تلفن همراه مسروقه از متهم نیز کشف شد.

سرهنگ اردشیر نادری، رئیس چهارم پلیس پیشگیری تهران گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 126 تهران پارس در حال گشت زنی در محدوده خیابان گلها تهران بودند که مشکوک به خودروی پراید و تحقیقات اولیه را آغاز کرد.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران نشان داد خودروی پراید مدتی پیش از مرکز شهر تهران به سرقت رفته و راننده آن از سارقان حرفه ای خودرو است که برای صدور حکم توقف خودرو کافی بود.

سرهنگ نادری بیان کرد: راننده خودرو پراید با مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروهای عبوری شهروندان آسیب رساند.

وی گفت: ماموران در اولین اقدام با اعلام مشخصات متهم و سپس ایجاد طرح مهار خودرو مذکور را متوقف و موفق به دستگیری سارق شدند.

سرهنگ اردشیر نادری با بیان اینکه در بازرسی از خودروی پراید ادوات و ادوات مسروقه و همچنین یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات مقدماتی جنایت خود مبنی بر سرقت از پراید و خودروی دیگر. سرقت در خیابان های تهران اعتراف کردند.

وی در پایان گفت: در تحقیقات تکمیلی ماموران همچنین مشخص شد که متهمان دارای سوابق متعدد کیفری هستند که با تشکیل باند و اواخر شب در خیابان های تهران اقدام به سرقت خودرو از شهروندان می کردند. . با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.