افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

قیمت سهام سه بانک ملت، تجارت و صادرات آماده رشد است!

  • کد خبر : 246013
قیمت سهام سه بانک ملت، تجارت و صادرات آماده رشد است!

هادی بهرامی بازار: بانک مؤسسه‌ای است که افرادی را که می‌خواهند پس‌انداز کنند را با کسانی که می‌خواهند وام بگیرند و کارهایی مانند تأمین و توزیع اعتبار، عملیات اعتباری، عملیات مالی، خرید و فروش ارز، نقل و انتقال وجوه، جمع‌آوری حقوق اسنادی و سود سهام، مرتبط می‌کند. به مشتریان. مسئولیت پرداخت بدهی های مشتریان، نگهداری […]

هادی بهرامی بازار: بانک مؤسسه‌ای است که افرادی را که می‌خواهند پس‌انداز کنند را با کسانی که می‌خواهند وام بگیرند و کارهایی مانند تأمین و توزیع اعتبار، عملیات اعتباری، عملیات مالی، خرید و فروش ارز، نقل و انتقال وجوه، جمع‌آوری حقوق اسنادی و سود سهام، مرتبط می‌کند. به مشتریان. مسئولیت پرداخت بدهی های مشتریان، نگهداری سهام، اوراق بهادار و اشیاء قیمتی، پذیرش سپرده و ایفای نقش به عنوان عامل خرید و فروش. صنعت بانکداری بزرگترین مرکز انتقال پول و یکی از پایه های اساسی اقتصاد کشور است. به همین دلیل، وضعیت آن باید حداقل سالیانه به طور کامل بررسی شود و برای درک وضعیت واقعی شرکت ها در دسترس عموم و سرمایه گذاران قرار گیرد. در زیر به تحلیل تکنیکال 3 بانک برتر دولتی خواهیم پرداخت تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتر بتوانند به خرید، فروش و جایگزینی آنها در سبد خود بپردازند.

تجزیه و تحلیل فنی ملت وب
در آبان ماه 1401 قیمت سهم با رشد 215 درصدی همزمان با رشد بازار از 86 تومان به 270 تومان رسید و پس از ایجاد سقف 24 درصد کاهش یافت و پس از اندکی افزایش در حال حاضر در حال معامله است. محدوده 246 تومان. قیمت نزدیک به مقاومت مهم 270 تومان است که در صورت شکست می تواند تا اهداف 340 و 460 تومان رشد کند; در غیر این صورت اگر به مقاومت 270 تومانی واکنش منفی نشان دهید و جو بازار نیز منفی باشد با نزولی مواجه شده و حمایت معتبر 210 تومانی در دسترس خواهد بود. تسهیلات معاملاتی پروفایل حجمی (VRFR) نشان دهنده حجم بالای کانال معاملاتی محدوده متشکل از کف 210 و سقف 270 توکن است و می توان نتیجه گرفت که اگر از مقاومت عبور کنیم رشد خوبی خواهیم داشت. اما در صورت سقوط مجدد به دلیل عدم کشش بازار و شرایط اقتصادی، احتمال از دست دادن حمایت 210 تومانی بسیار کم است.

تحلیل فنی و تجاری
در آبان ماه 1401 قیمت سهام همزمان با رشد بازار 165 درصد افزایش یافت و از 80 تومان به 210 تومان رسید و پس از ایجاد سقف 38 درصد کاهش یافت و پس از اندکی افزایش در حال حاضر در حال معامله است. در محدوده 140 تومان. قیمت در پشتوانه قوی 130 تومان است و بعید است این محدوده را بشکند. زیرا محل چرخش چرخه های قوی و تشکیل محورهای بزرگ است. در صورت افزایش تقاضا و تشکیل موج صعودی در بورس، اهداف 210، 300 و 450 تومانی را برای قیمت پیش‌بینی می‌کنیم که شکست هر مقاومت، سیگنال افزایش قیمت خواهد بود. مقاومت بعدی محدوده 300 تومانی سقف تاریخی قیمت سهام است، بنابراین رسیدن به این هدف در روند صعودی کار سختی نخواهد بود و حمایت 130 تومانی نیز حمایت مطمئن و اثبات شده ای است و انتظار می رود با حفظ آن، قیمت می تواند به اهداف بالاتر برسد.

قیمت سهام سه بانک ملت، تجارت و صادرات آماده رشد است!

تجزیه و تحلیل فنی و مشکلات.
در آبان ماه 1401 قیمت سهام همزمان با رشد بازار 165 درصد افزایش یافت و از محدوده 100 تومان به 290 تومان رسید و پس از ایجاد سقف، 45 درصد ریزش و سپس افزایش جزئی آغاز کرد. ، هم اکنون در محدوده 190 تومان معامله می شود. در میان مدت، قیمت در محدوده معاملاتی کانال قرار دارد و در صورت فراتر رفتن از سقف، می‌توان انتظار رشد تا هدف اول 290 تومان را داشت. البته باید در نظر داشت که محدوده 290 تومان مقاومتی قوی است که شکست آن برای صعود به اهداف بالاتر حیاتی است. در صورت شکسته شدن شدید مقاومت در 290 تومان، اهداف 460 و در نهایت 800 تومان در دسترس خواهد بود که در روند صعودی قابل لمس است. ساپورت 160 تومانی نیز یک محدوده بلند مدت قوی است که احتمال از دست رفتن آن بسیار کم است و ما این کف ثابت را سکوی پرتابی برای قیمت می دانیم.

قیمت سهام سه بانک ملت، تجارت و صادرات آماده رشد است!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.