افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

نشانگر فرانکلین تمپلتون اتریوم ETF فهرست شده در DTCC

  • کد خبر : 245909
نشانگر فرانکلین تمپلتون اتریوم ETF فهرست شده در DTCC

قبل از تایید ETF های بیت کوین، خبر درج نماد این صندوق ها در وب سایت DTCC منتشر شد. این بار شرکت فرانکلین تمپلتون نماد ETF درخواستی خود را در این وبسایت درج کرده است. داستان چیست و آیا داستان ETF های بیت کوین تکرار خواهد شد؟ فهرست شود فرانکلین تمپلتون ETF اتریوم در DTCC […]

قبل از تایید ETF های بیت کوین، خبر درج نماد این صندوق ها در وب سایت DTCC منتشر شد. این بار شرکت فرانکلین تمپلتون نماد ETF درخواستی خود را در این وبسایت درج کرده است. داستان چیست و آیا داستان ETF های بیت کوین تکرار خواهد شد؟

فهرست شود فرانکلین تمپلتون ETF اتریوم در DTCC

به گزارش اسمارتک نیوز، شرکت مدیریت دارایی فرانکلین تمپلتون صندوق قابل معامله خود را در صرافی اتریوم با نام فرانکلین اتریوم TR اتریوم ETF با نماد راه اندازی کرده است. EZET در وب سایت DTCC ذکر شده است. به عنوان یک وب سایت سپرده گذاری و تسویه حساب، DTTC یک پلت فرم مهم برای معاملات بورس اوراق بهادار ایالات متحده است.

با این حال، فهرست ETF فرانکلین تمپلتون اتریوم در این وب سایت به این معنی نیست که برنامه ETF این شرکت توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تأیید شده است.

وب سایت DTCC اغلب اوراق بهادار واجد شرایط برای معامله و تسویه در سیستم های خود را لیست می کند که تحت فرآیندهای خاصی قرار گرفته اند. با این حال، وضعیت تأیید یک بایگانی ETF اتر نقطه ای توسط SEC بر اساس معیارهای مختلف و ملاحظات نظارتی تعیین می شود.

وضعیت برنامه ETF اتریوم فرانکلین در کمیسیون بورس

این شرکت مدیریت با 1.5 تریلیون دلار دارایی فرم S-1 را در 12 فوریه (23 فوریه 1402) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای درخواست برای ETF اتر ارسال کرد.

کمیسیون بورس همچنین تصمیم گیری در مورد درخواست فرانکلین تمپلتون ETF را در 23 آوریل (4 مه) به تعویق انداخت.

کمیسیون اعلام کرد که مهلت بررسی تغییر قانون پیشنهادی برای عرضه و تجارت سهام فرانکلین اتریوم تراست در بورس اوراق بهادار شیکاگو (صرافی Cboe BZX) را تمدید کرده است. در حال حاضر SEC بالا 11 ژوئن (21 ژوئن) این امکان را دارد که بررسی های لازم را برای اپلیکیشن این شرکت انجام دهد.

در حالی که شرکت‌های بزرگی مانند BlackRock، Grayscale، VanEck و ARK Invest در ETF‌های اسپات اتر رقابت می‌کنند، چشم‌انداز این سرمایه‌ها با ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای متفاوت است.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF در بلومبرگ، احتمال تایید ETF نقطه ای اتریوم توسط کمیسیون مبادلات در ماه می را برآورد می کند. ۳۵٪ تخمین زده

او عدم اشتیاق کمیسیون در فرآیند تایید ETF بیت کوین را دلیل این برآورد پایین عنوان کرد. وی همچنین اشاره کرد که موضع گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد اتر (ETH) می تواند بر روند تصمیم گیری در مورد ETF ها تأثیر بگذارد. زیرا جنسلر از توضیح اینکه آیا اتریوم یک امنیت است یا نه، خودداری می کند.

آیا فکر می‌کنید اقدام فرانکلین تمپلتون برای فهرست کردن نماد ETF اتریوم خود در وب‌سایت DTCC می‌تواند تکرار فرآیند تأیید ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای باشد؟

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-04-28 11:49:14

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.