افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

نحوه برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز 110 هکتار در کرج – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 245801
نحوه برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز 110 هکتار در کرج – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی در تشریح اقدامات انجام شده در دادگستری کرج که اجازه ورود به موقع و مبارزه با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مساحت ۱۱۰ هکتار را داد، گفت: پس از دریافت گزارش جهاد کشاورزی از آغاز تغییر کاربری کلوان بخش آسارا و منطقه خدایارخان ماهدشت اقدامات قانونی در این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی در تشریح اقدامات انجام شده در دادگستری کرج که اجازه ورود به موقع و مبارزه با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مساحت ۱۱۰ هکتار را داد، گفت: پس از دریافت گزارش جهاد کشاورزی از آغاز تغییر کاربری کلوان بخش آسارا و منطقه خدایارخان ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی کل و انقلاب مرکز استان به اجرا درآمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از انجام این اقدامات در دو عملیات جداگانه خبر داد و افزود: در منطقه “خدایارخان” ماهدشت به مساحت 90 هکتار و در “آرازی”. کلوان” بخش آسارا مساحت 20 هکتاری در معرض تغییر کاربری قرار گرفت و اقدامات مقتضی بر اساس اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه ارزش زمین اعمال شده قانونی در دو عملیات مذکور 5.9 میلیارد تومان است، اقدامات قانونی انجام شده است، گفت: در این عملیات تفکیک، 57 مورد تفکیک و دیوار، 10 مورد ساختمان و ویلا فاقد مجوز است. 26 مورد محوطه سازی، 13 مورد رسوب مصالح و همچنین موارد متعدد راهسازی، گودبرداری و انشعاب گاز، برق و آب غیر مجاز. قلعه و سرکوب تبدیل شود.

مددی با یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در راستای جلوگیری از تغییر کاربری و تجاوز به منابع طبیعی، تصریح کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیز در دوره «تحول و تعالی قضایی» مورد توجه قرار خواهد گرفت. با سیاست های دادگستری کل استان البرز. قطعا اجازه تجاوز غیرقانونی به زمین های کشاورزی را نخواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.