افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ویدئو/ عمو فتلیایی جواب عمو کناد را داد; ما بی احترامی نکردیم

  • کد خبر : 245437
ویدئو/ عمو فتلیایی جواب عمو کناد را داد;  ما بی احترامی نکردیم

به گزارش صبح امروز، پس از اظهارات اخیر دایی قناد که جنجالی شد، یکی از عموهای فیتیله ای در پاسخ به او گفت: دعوای عمو فیتیلایی و مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه می رسد، این روزها با یک مصاحبه تلویزیونی در رسانه ها تجدید شده است. چندی پیش مجید قناد […]

به گزارش صبح امروز، پس از اظهارات اخیر دایی قناد که جنجالی شد، یکی از عموهای فیتیله ای در پاسخ به او گفت:

دعوای عمو فیتیلایی و مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه می رسد، این روزها با یک مصاحبه تلویزیونی در رسانه ها تجدید شده است.

چندی پیش مجید قناد در برنامه کامران نجف زاده (برمودا) اظهارات جنجالی کرد که باعث شد یکی از عموهای فیتیله ای پس از سال ها نسبت به عصبانیت آنها واکنش نشان دهد.

مجید قناد در این برنامه تلویزیونی حاضر شد و پرسید آیا می خواهید بعد از این همه سال درباره تعطیلی برنامه فیتیله صحبت کنید؟

وی در بخشی از سخنان خود گفت: معمولا هیچکس از خانه خود چیزی بیرون نمی برد اما در آن زمان واقعاً به خاطر اتفاقی که افتاد دلم شکست و جالب اینجاست که بعد از اینکه دیگر در برنامه نبودم، حتی خود مردم هم متوجه شدند.

قناد علت جدایی اش از برنامه فیتیله را اینگونه بیان کرد: به نظر من آن برنامه دیگر برنامه همیشگی من نبود، تنها کاری که در آن زمان انجام می دادم این بود که جمعه ها ساعت 6 به شبکه دو می آمدم در خیابان های خلوت فریاد می زدم. :30 صبح میخواستم تصور کنم اونی که باهاش ​​دعوا میکردم روبه رویم ایستاده بود و من انقدر بلند حرف میزدم که تاکید کردم این بچه دیگه اینو نمیخواد. ”

اما تفاوت این دسته از برنامه نویسان – عمو فیتیله ای و مجید قناد – به دهه 90 و کمی قبل از آن برمی گردد که در نهایت منجر به خروج عمو قناد از برنامه شد.

این برنامه مدتی با حضور مجریان دیگری همچون محمود شهریاری و مهرداد نظام آبادی ادامه یافت اما در سال 1393 بود که دیالوگ هایی بین شخصیت های این برنامه رد و بدل شد که باعث اعتراض جمعی از آذری زبانان شد و در نهایت پخش از شبکه را متوقف کرد. دوم، توبیخ و عزل برخی یکی از عوامل و عذرخواهی مسئولان صدا و سیما بود.

البته ناگفته نماند که بعداً به نظر می رسید که سه دایی فیتیله ای با هم مشکل داشتند. هرچند این اتفاق از سوی آنها تایید نشد اما محمد مسلمی در واقع از حمید گلی و علی فورتون جدا شد.

آنها که کار خود را با عنوان گروه تئاتر چهره چهره در نیمه دوم دهه 80 با عنوان عموهای فیوز شروع کردند، از موفق ترین و پرطرفدارترین های تلویزیون بودند، اما این اختلافات و اشتباهاتی که بعدها رخ داد، ساخته شد یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی در حوزه کودک برای همیشه تعطیل می شود.

مجید قناد این روزها کاملا از تلویزیون دور است و مدت هاست برنامه ای برای اجرا ندارد. آخرین برنامه او در تلویزیون به عنوان مجری در سال 1400 در برنامه ای به نام لوبیا زود می آید.

مجید قناد در گفت وگویی که در آبان ماه 1396 با ایسنا داشت، تاکید کرد که با مدیران شبکه دو سیما مشکلی ندارد و دلیل کمرنگ شدن برنامه هایش برای کودکان به دلیل برخی مشکلات مالی است.

این مجری قدیمی برنامه های تلویزیونی کودک و نوجوان در سخنانی به لزوم وجود اسپانسر در برنامه ها اشاره کرد و گفت: در تولید برنامه های کودک و نوجوان از کمبود حامی و مشارکت کننده رنج می بریم و تمام تلاش ما این است که این مشکل را به نوعی حل کنید.

البته اظهارات اخیر مجید قناد در برمودا اولین واکنش به این جدایی نبود. در آذرماه 96 – دو سال پس از تعطیلی – عمو فیتیله ای هنگام حضور در برنامه زنده “فرمول یک” سیدعلی ضیا که از شبکه یک سیما پخش می شد، از ماجرای جدایی خود از عمو قناد گفت.

عموهای فیتیله ای در پاسخ به اینکه آیا با او (مجید قناد) رابطه دارند یا خیر، گفتند که دیگر با او ارتباط نزدیکی ندارند و به دلیل اختلاف سلیقه از او جدا شده اند.

علی فورتون اعلام کرده دیگر مثل قبل با عمو قناد رابطه صمیمی ندارند چون او مشغول کارش است و خودشان هم مشغول کارشان هستند.

وی همچنین با بیان اینکه “آقای قنادی در زمینه کار کودک جزو بهترین ها هستند و فقط گاهی اوقات اختلاف سلیقه وجود دارد.” ما 7 سال با او برنامه داشتیم و او اولین تهیه کننده برنامه بود، اما به دلایلی که گفتن درست نیست ارتباطمان قطع شد… برای اینکه در جمع نباشیم مجبور شدیم گروه را ترک کنیم. جلوی آقای قناد که برای ما عزیز است. »

محمد مسلمی، عموی فیتیله ای نیز درباره جدایی از عمو قناد گفت که عمو قناد معلم آنهاست و یادآور شد: اولین کارم را از سال 70 با ایشان شروع کردم، فردی که دستم را گرفت آقای قناد بود و هیچ وقت فراموش نمی کنم. که اول خدا و بعد به من کمک کرد تا در کارم این اتفاق بیفتد.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا فیتیلایی از طریق مجید قناد به دنبال معروف شدن بوده و سپس او را رها کرده است، گفت: گروه ما تهیه کننده های زیادی مانند زکری، طبیبی، مناجاتی و در مجموع 7 یا 8 تهیه کننده دارد، اما کار نکرده است. همه همکاری ها ادامه دارد، نمی توان گفت اگر همکاری با یک نفر تمام شد، یعنی می خواستیم از همکارمان سوء استفاده کنیم و بعد اگر چنین فکری داریم خودمان را خالی کرده ایم.

حالا پس از گذشت سال ها، ماجرای عصبانیت و اختلاف عمو فیتیله ای و عمو کناد با پخش یک برنامه تلویزیونی از سر گرفته شده است. به دنبال صحبت های مجید قناد در برنامه برمودا، یکی از عموهای فیتیلایی نیز به این روند واکنش نشان داده است.

علی فروتن در پاسخ به اظهارات اخیر مجید قناد گفت: آقای قناد در صحبت هایش گفته که آدم از خانه اش حرف نمی زند اما متاسفانه همه حرف هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که واضح تر صحبت کنند و ای کاش این برنامه ای که آنها را دعوت کرده بود به جای دعوت از یک نفر برای قضاوت در یک گروه، در واقع نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه به هیچ وجه صحبت های مجید قناد را قبول ندارم، ادامه داد: با تمام احترامی که برای آنها قائل هستم، متأسفانه حقیقت موضوع را نگفته اند. ای کاش آقای قناد به جای اینکه در برنامه دیگری دل کندن دست به کار و تولید محتوا می زد و به جای اینکه ساعت شش صبح در خیابان داد و بیداد کند، بهتر بود با فردی که مشکل داشت صحبت می کرد.

منبع: تی وی پلاس/ ایسنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.