افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

ارتقای امنیت حمل و نقل نیازمند اقدام جهادی همه جانبه با مشارکت مردمی است

  • کد خبر : 245417
ارتقای امنیت حمل و نقل نیازمند اقدام جهادی همه جانبه با مشارکت مردمی است

به گزارش بازار، در متن پیام مهرداد بذرپاش به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل با عنوان «ارتقای ایمنی حمل و نقل مستلزم اقدام همه جانبه جهادی با مشارکت مردمی» آمده است: تامین امنیت حمل و نقل به عنوان یکی از ارکان اصلی سیاست ها، برنامه ها و اقدامات اجرایی در حوزه برنامه […]

به گزارش بازار، در متن پیام مهرداد بذرپاش به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل با عنوان «ارتقای ایمنی حمل و نقل مستلزم اقدام همه جانبه جهادی با مشارکت مردمی» آمده است:

تامین امنیت حمل و نقل به عنوان یکی از ارکان اصلی سیاست ها، برنامه ها و اقدامات اجرایی در حوزه برنامه ریزی و حاکمیت حمل و نقل کشور، موضوعی چندوجهی و دارای ابعاد متعددی است که دستیابی به موفقیت در نیل به این هدف در گرو همدلی، هم افزایی و هماهنگی حداکثری است. بین همه نهادها، ادارات و نهادهای ذیربط و مردم هستند.

از این حیث، در راستای برنامه ها و اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی به طور مستمر در چارچوب اجرای وظایف و وظایف محوله برای ارتقای ایمنی حمل و نقل انجام می دهد، در سال جاری، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) «جهش تولید با مشارکت مردم» را بر اساس اولویت های دولت سیزدهم مردمی، جلب حمایت حداکثری مردمی را در دستور کار خود قرار داده است. لازمه پیشبرد این برنامه ها و اقدامات از طریق افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقای رضایتمندی مردم شریف کشورمان از خدمات حمل و نقل است.

لذا از کلیه همکاران محترم ستاد و استان انتظار می رود با تلاش دوجانبه و جهادی و همکاری موثر با سایر نهادها، ادارات و دستگاه های ذیربط نقش سازنده و امیدوار کننده ای در تحقق این هدف داشته باشند.

ایشان در هفتمین روز از اردیبهشت ماه که در تقویم کشوری با عنوان “امنیت حمل و نقل” درج شده است، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک به همه جهادگران این عرصه در عرصه های مختلف امدادی، خدماتی و حمل و نقل، از همه عزیزان تقدیر و تشکر کرد و اینجانب از خداوند منان برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون در خدمت صادقانه و خالصانه به ملت عزیز ایران اسلامی دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.