افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

دایکز دلیل خود را برای اینکه چرا TCU باید در CFP باشد توضیح می دهد

  • کد خبر : 2453
دایکز دلیل خود را برای اینکه چرا TCU باید در CFP باشد توضیح می دهد

مربی شاخ‌دار قورباغه‌ها در مورد شانس تیمش برای صعود به پلی‌آف فوتبال کالج پس از شکست دلخراش در بازی قهرمانی 12 بزرگ به ایالت کانزاس صحبت کرد. شماره 3 TCU (12-1) پس از اینکه ادعای خود را برای پلی آف فوتبال کالج با یک فصل معمولی برجسته و بدون شکست اعلام کرد، اولین باخت خود […]



مربی شاخ‌دار قورباغه‌ها در مورد شانس تیمش برای صعود به پلی‌آف فوتبال کالج پس از شکست دلخراش در بازی قهرمانی 12 بزرگ به ایالت کانزاس صحبت کرد.

شماره 3 TCU (12-1) پس از اینکه ادعای خود را برای پلی آف فوتبال کالج با یک فصل معمولی برجسته و بدون شکست اعلام کرد، اولین باخت خود را در روز شنبه متحمل شد و با نتیجه 31-28 در وقت اضافه به شماره 10 ایالت کانزاس (10) سقوط کرد. -3) برای قهرمانی Big 12.

قورباغه های شاخدار این فرصت را داشتند تا با پیروزی مقابل گربه های وحشی، جایگاه شماره 3 را در آخرین رده بندی CFP به دست آورند. در عوض، این باخت اکنون می تواند به سناریوی جالبی منجر شود که در آن کمیته CFP می تواند جایگاه TCU را دوباره بررسی کند و در عین حال نتیجه بازی عنوان Pac-12 در روز جمعه را در نظر بگیرد که در آن شماره 4 USC (11–2) در یک ناراحتی شکست خورد. به شماره 11 یوتا.

پس از بازی، مربی TCU، سانی دایکز، نظرش را در مورد شانس تیمش برای صعود به CFP با وجود ناتوانی در کسب عنوان کنفرانس جویا شد. نیازی به گفتن نیست، دایکز به صراحت اعلام کرد که معتقد است قورباغه های شاخدار به اندازه کافی تلاش کرده اند تا سزاوار جایگاهی مطلوب باشند.

ما از 12 بزرگ، 12-0 گذشتیم. ما در تمام سال توانسته‌ایم راه‌هایی برای پیروزی در چنین بازی‌هایی پیدا کنیم و امروز نتوانستیم این کار را انجام دهیم. بنابراین، من فکر می‌کنم که ما قطعاً مستحق آن هستیم. از طریق CBS Sports. “من فکر می کنم [Big 12] یکی از بهترین لیگ های کشور است که بدون شکست پشت سر گذاشته است. مطمئناً ما باید وارد شویم، فکر نمی‌کنم به خاطر حضور در مسابقات قهرمانی بیگ 12 تنبیه شویم.»

در حالی که مسابقه سخت روز شنبه در نهایت در OT به پایان رسید، TCU ممکن است پس از مبارزه با ایالت کانزاس در ابتدای راه، از چند شک و تردید استقبال کرده باشد.

شاخ‌پوشان زودهنگام 7-0 پیش افتادند، اما در نهایت پس از اینکه Wildcats از آنها پیش افتاد، 21-3، در دو کوارتر بعدی عقب افتادند تا با 10:30 به برتری 21-10 دست یابند تا در کوارتر سوم بازی کنند. یکی دیگر از تاچ داون TCU به زودی کسری را به 4 کاهش داد، اما یک رهگیری مکس دوگان در درایو بعدی، KSU را برای امتیاز دیگری قرار داد تا 28-17 پیش بیفتد.

به طور شگفت انگیزی، TCU دوباره پشت سر تلاش های هیجان انگیز دوگان به عقب باز می گردد، در حالی که کوارتربک ستاره دو درایو گلزنی را هماهنگ می کند. در سری دوم، سالخورده پس از پنج بار عجله برای افزایش 80 یاردی، از جمله دویدن TD هشت یاردی برای مساوی کردن بازی، نفس نفس می زد. در پایان، KSU موفق شد پس از اینکه دفاعش با یک ایستگاه خط دروازه در OT خارج شد، TCU را پشت سر بگذارد و ضربه زننده تای زنتنر یک برنده بازی 31 یاردی را میخکوب کرد.

علیرغم اینکه دوگان کوتاه آمد، در تلاش برای کسب Heisman Trophy و تیمش به CFP اضافه کرد و مسابقه را با امتیاز 18 از 36 برای 251 یارد، یک پاس TD و یک INT به پایان رساند. او همچنین یک 115 یارد راشینگ یاردی و یک TD روی 15 بار اضافه کرد.

از آنجایی که دنیای فوتبال کالج مشتاقانه منتظر رتبه‌بندی بعدی CFP است، باید دید پایان TCU به کجا می‌رسد، هرچند ممکن است دایکز تشویق شود که بداند شانس هنوز به نفع برنامه‌اش است.

  • CFB بیشتر: رایان دی در مورد وضعیت CFP OSU پس از باخت USC سؤال شد
  • منابع: کلرادو در حال آماده شدن برای ورود دیون سندرز
  • کریس “خرس” فالیکا ESPN را ترک می کند
  • Killer Frogs: TCU Football vs Kansas State: Live Game Day Thread





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.