افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

نقاش همسر و پسرش را آتش زد

  • کد خبر : 245272
نقاش همسر و پسرش را آتش زد

مرد میانسالی که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی مورد بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و پسرش را فاش کرد. اواخر فروردین ماه سال جاری تیم جنایی از مرگ زن جوانی در بیمارستان سوختگی و تصادف مطلع شدند. پس از این گزارش تیم تجسس راهی محل شد و […]

مرد میانسالی که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی مورد بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و پسرش را فاش کرد.

اواخر فروردین ماه سال جاری تیم جنایی از مرگ زن جوانی در بیمارستان سوختگی و تصادف مطلع شدند. پس از این گزارش تیم تجسس راهی محل شد و در بررسی های انجام شده مشخص شد ساعاتی قبل این زن به همراه همسر و پسر 11 ساله اش که دچار سوختگی شده اند به بیمارستان منتقل شده اند.

زن جوان چند ساعت بعد به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست داد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست سوخته بود پس از بهبودی مورد بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و پسرش را فاش کرد. .

وی در بازجویی گفت: من نقاش ساختمان هستم و مدت ها با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم همراهم به محل کارم بیاید اما او نپذیرفت و سر این موضوع با هم مشاجره کردیم. وقتی همسرم دعوا کرد از عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم بنزین ریختم. ، همسرم و پسرم. اون موقع اصلا نفهمیدم دارم چیکار میکنم. ناگهان به کبریت زدم و آنها روشن شدند. دستانم را هم سوختم. پس از فریاد کمک همسر و پسرم، همسایه ها به کمک ما آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و به بیمارستان منتقل شدیم.

با دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.