افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

عکس/ زندگی گریان این زن در قفس به مدت 13 سال

  • کد خبر : 245187
عکس/ زندگی گریان این زن در قفس به مدت 13 سال

زنی به دلیل بیماری 13 سال در قفس شیشه ای زندگی کرد. به گزارش صبحگاهی، زنی که به دلایل خاصی نمی توانست مانند مردم عادی زندگی کند و در کنار خانواده باشد، 13 سال در قفس زندگی کرد. Juana Muñoz، یک زن 53 ساله اسپانیایی، در سیزده سال گذشته در یک قفس شیشه ای سفارشی […]







زنی به دلیل بیماری 13 سال در قفس شیشه ای زندگی کرد.





به گزارش صبحگاهی، زنی که به دلایل خاصی نمی توانست مانند مردم عادی زندگی کند و در کنار خانواده باشد، 13 سال در قفس زندگی کرد.

Juana Muñoz، یک زن 53 ساله اسپانیایی، در سیزده سال گذشته در یک قفس شیشه ای سفارشی زندگی می کند. این جعبه شیشه ای زندان اوست اما از طرفی تنها جاست.

قفس

که می تواند خود را از همه چیزهایی که می تواند برای او کشنده باشد محافظت کند. زندگی در قفس شیشه ای برای او به گونه ای است که حتی در آغوش گرفتن فرزندانش برایش به آرزو تبدیل شده است.

به گزارش پارس ناز، پس از اینکه پزشکان متوجه شدند که او چهار وضعیت خطرناک دارد: حساسیت شدید شیمیایی، MCS، فیبرومیالژیا، سندرم درد اسکلتی و عضلانی، سندرم خستگی مزمن و حساسیت به میدان های مغناطیسی، چاره ای جز قرنطینه کردن خود در یک بیماری وجود نداشت. قفس 25 متری.

او نمی تواند بدون پروتکل های بسیار سخت این فضا را ترک کند و هرکسی که می خواهد وارد آن شود باید ابتدا با مواد شوینده غیر شیمیایی دوش بگیرد و سپس فقط لباس های پنبه ای ارگانیک بپوشد.

یکی از دردناک ترین چیزها این است که این خانم نمی تواند به خانواده اش دست بزند، چه برسد به اینکه او را در آغوش بگیرد.

زیرا او در خطر مرگ خواهد بود. دو فرزند 26 و 29 ساله او تنها دو بار در سال و پس از چندین روز آماده سازی می توانند او را در آغوش بگیرند.

منبع: پارس ناز






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.