افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

متاسفم سابان، اما آلاباما سزاوار پیشنهاد پلی آف نیست

  • کد خبر : 2445
متاسفم سابان، اما آلاباما سزاوار پیشنهاد پلی آف نیست

جزر و مد باید – و به احتمال زیاد – از افشای پرانتز یکشنبه کنار گذاشته شود. آلاباماناامید بود آلاباما وقیح بود. آلاباما آنقدر مستأصل و گستاخ بود که نیک سابان را به یک لابی‌گر شنبه شب تبدیل کرد و او را به دور رسانه‌ها فرستاد تا آمریکا را راهنمایی کند که چرا کریمسون تاید […]


جزر و مد باید – و به احتمال زیاد – از افشای پرانتز یکشنبه کنار گذاشته شود.

آلاباماناامید بود آلاباما وقیح بود. آلاباما آنقدر مستأصل و گستاخ بود که نیک سابان را به یک لابی‌گر شنبه شب تبدیل کرد و او را به دور رسانه‌ها فرستاد تا آمریکا را راهنمایی کند که چرا کریمسون تاید او شایسته حضور در پلی آف فوتبال کالج است.

آیا تا به حال یک بز کوهی را در تلویزیون زنده دیده اید؟ دیدنش کمی گیج کننده بود.

اگر با هر یک از آن تیم‌هایی که در آستانه ورود هستند، بازی می‌کردیم، آیا ضعیف‌تر بودیم یا محبوبیت؟» سابان در نیمه‌ی نیمه‌ی بازی قهرمانی Big Ten از فاکس درخواست کرد – یک منبر تحریک‌آمیز که به یک مربی SEC اجازه دهد تا چیزی که به نظر می‌رسد شلیک کند.ایالت اوهایو، بین دیگران. وقتی در پایان فصل شکست بدی می‌خورید، آسیب‌پذیری نشان می‌دهید. ما در پایان فصل بهتر بازی کردیم.”

اشتباه نکنید، جزر و مد دو باخت انجام دهید نه سزاوار حضور در پلی آف، مهم نیست که مدرس مهمان افسانه ای چه می گوید. آنها نیز چنین نخواهند کرد، مگر اینکه کمیته انتخاب صبح یکشنبه دچار یک حمله عصبی جمعی شود. اگر کمیته تمام پروتکل های قبلی را کنار بگذارد و تیم هایی را بر اساس گسترش امتیاز و سنت لاس وگاس انتخاب کند، باما شانس دارد.

این یک تماس سخت نیست، مهم نیست که چقدر برخی سعی کرده‌اند آن را برای رتبه‌بندی و اهداف ترافیک وب و حقوق لاف زدن کنفرانس به یکی تبدیل کنند.

از هشت تکرار قبلی CFP، آلاباما فقط یک بار غایب بوده است.

Marvin Gentry/USA TODAY Sports; ورزش کربی لی/ USA TODAY

چهار تیم پلی آف به احتمال زیاد بعدازظهر شنبه به محض اینکه مکس دوگان درگ کرد تعیین شدTCUبه وقت اضافه در بازی قهرمانی Big 12. این باخت نزدیک به یک تیم 10 تیم ایالتی کانزاس باید کافی باشد تا شاخ قورباغه‌ها را در گروه قرار دهد.گرجستانومیشیگانبدون توجه به نتیجه در بازی های SEC و Big Ten، قبلاً قفل بودند.USCبیرون بود، جمعه شب زیر پا گذاشته شد و در پشتی را برای ورود لاکی ها باز کرد.

تنها دو تیمی که سابان علیه آنها سیاست می کند، ایالت اوهایو و TCU هستند. او پرونده ای برای هیچ کدام از آنها ندارد.

ایالت اوهایو رکورد بهتری نسبت به آلاباما دارد، 11–1 در مقابل 10–2. بردهای بهتری (شماره 8 ایالت پن و شماره 21 نوتردام) نسبت به کریمسون تاید (شماره 20 تگزاس و شماره 24 ایالت می سی سی پی) دارد. در حالی که شکست تنها باکیز بسیار بدتر بود، اما در برابر شماره 2 میشیگان رخ داد. باخت های نزدیک آلاباما به LSU و تنسی زمانی که آن تیم ها متحمل شکست های بعدی شدند، کاهش یافت.

TCU همچنین رکورد بهتری نسبت به آلاباما دارد – بردهای بیشتر (12 به 10)، باخت کمتر (یک به دو)، بازی های بیشتر (13 به 12). مانند دو باخت تاید، تنها باخت قورباغه های شاخدار در آخرین بازی رخ داد. این بازی در برابر یک تیم برتر 10 بود و رکورد خود را در برابر K-State با نتیجه 1–1 در این فصل افزایش داد. این دو همچنین یک حریف مشترک در تگزاس دارند که TCU راحت‌تر آن را ارسال می‌کرد – قورباغه‌ها 17–10 لانگ‌هورنز را شکست دادند و بیشتر بازی را کنترل کردند، در حالی که آلاباما در فاصله 10 ثانیه‌ای باقی مانده، تگزاس را با یک امتیاز در یک گل میدان پیروزی شکست داد.

بنابراین زمان آن فرا رسیده است که پلی آف اعتیاد آلابامایی خود را ترک کند. The Tide در هفت مورد از هشت تکرار قبلی حضور داشته است، اما تاریخچه گذشته و وضعیت خون آبی به طور خودکار این دسته معیوب را به یک تیم CFP تبدیل نمی کند. فریب تقلیدها را در لباس های فرم آشنا نخورید. یا لفاظی سابان. (از جمله استدلال های او این بود که تیمش در پایان فصل بهتر بازی می کند، ظاهراً به این معنی است که شکست دادن آستین پی و بدترین تیم آبرن در یک دهه اخیر قابل تامل است؟)

و این فرضیه را که شماره 4 آلاباما می‌تواند بازی خوبی را در نیمه‌نهایی به گرجستان بدهد، بی‌دیده نخرید. بولداگ ها به طور کامل هر دو تیمی را که باما را شکست دادند، یکی یکی دو تاچ داون و دیگری با 20 امتیاز کنترل کردند، و هیچ یک از آن بازی ها به اندازه امتیاز نهایی نزدیک نبودند.

به سادگی ممکن است تیمی وجود نداشته باشد که بتواند بولداگ ها را به عنوان بذر شماره 4 به چالش بکشد. همانطور که پیش بینی می شد، جورجیا از پوسته تهاجمی اواخر فصل خود در بازی عنوان SEC در برابر LSU خارج شد و به استتسون بنت کوارتربک اجازه داد تا 274 یارد و چهار تاچ داون پرتاب کند و 23 تلاش از 29 تلاش را انجام دهد. وقتی گرجستان بتواند دفاع خود را با حمله متعادل و تیم های ویژه با کیفیت تکمیل کند، همه به مشکل می خورند.

در همین حال، میشیگان به سختی می‌تواند در نیمه‌نهایی دیگر شکست بخورد – اگرچه مسابقه مجدد با ایالت اوهایو باعث بالا رفتن نبض‌ها و افزایش امتیازات می‌شود. اگر ورزش های کالج به اندازه کافی خوش شانس باشند که دوک-کارولینای شمالی را در یک فینال فور و ایالت اوهایو-میشیگان را در سالی دیگر در یک سال تقویمی به دست بیاورند، این جذابیت رقابتی زیادی دارد. اما ممکن است بازی فوتبال به اندازه تریلر فشرده ای که غول های جاده تنباکو در آوریل بازی کردند، رقابتی نباشد. کارهایی که ولورین ها در نیمه دوم در کلمبوس با باکی ها انجام دادند در عرض یک ماه سخت است.

و حتی با وجود بازیکن مرکزی که بلیک کوروم را برای بقیه فصل پشت سر می گذارد، ولورین ها ستاره بعدی خود را در آن موقعیت در دونوان ادواردز خواهند داشت. هفته گذشته در مقابل ایالت اوهایو و شنبه شب پردو، ادواردز در مجموع 401 یارد و سه تاچ داون دوید. حمله میشیگان به اوج خود رسیده است و دفاع بی وقفه قابل اعتماد است.

این دو تیتر با کیفیت برای پلی آف امسال هستند. TCU و ایالت اوهایو با ضرر و بهانه وارد می شوند، اما عذرخواهی نمی کنند. آنها انتخاب های بهتری نسبت به یک تیم قدیمی آلاباما هستند که سعی می کنند در شناسایی نام و تلاش های لابی سابان شرکت کنند.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

آخرین چشم انداز پلی آف: با باخت TCU، چه کسی وارد می شود؟
• TCU یک رویای شکست خورده دارد، اما امیدهای پلی آف زنده است
در استخدام دیون سندرز، اعتبار کلرادو بدهید



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.