افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

حمله شیطانی 2 مرد نقابدار به آرایشگاه زنانه + جزئیات

  • کد خبر : 244498
حمله شیطانی 2 مرد نقابدار به آرایشگاه زنانه + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان که به همراه همکارش این عنوان را داشت، دو نفر در حین کار در آرایشگاه در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند و متوسل می شدند ناگهان جان باختند. آنها به زور وارد آرایشگاه […]

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان که به همراه همکارش این عنوان را داشت، دو نفر در حین کار در آرایشگاه در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند و متوسل می شدند ناگهان جان باختند. آنها به زور وارد آرایشگاه شدند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و لباس کارمند و مشتریان را به زور دزدیدند و از محل متواری شدند.

این افسر پلیس اظهار داشت: به محض وقوع این حادثه بلافاصله تیم کارآگاهی پلیس آگاهی در محل حادثه و پس از جمع‌آوری اطلاعات اولیه از محل جنایت و مقدار اجناس مسروقه به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال، سارقان 2 مرد که صورت خود را با کلاه پوشانده بودند، وارد آرایشگاه شدند و سپس حدود 15 دقیقه. آرایشگاه را ترک می کنند و هنگام خروج، در فیلم قسمتی از صورت یکی از سارقان (فقط چشم و ابرو) نشان داده می شود.

وی ادامه داد: کارآگاهان با استفاده از روش‌های نوین علمی کشف جرم، هویت یکی از متهمان را شناسایی و با کشف جواهرات مسروقه تحت مراقبت اطلاعاتی قرار گرفتند.

سرهنگ “سلطانی” گفت: متهم اگرچه ابتدا منکر ارتکاب جرم ادعایی شد، اما در بازجویی های فنی و تخصصی هنگام ارائه دلایل لب به اعتراف گشود و همدست خود را معرفی کرد و با مشاهده سایر اطلاعات، متهم نیز مخفیانه بازداشت شد. در ادامه تحقیقات مشخص شد روش و تدبیر متهم شناسایی آرایشگاه همسر متهم ردیف اول به بهانه انجام خدمات زیبایی در آرایشگاه بوده است. سارقان پس از اطمینان از حضور صاحب آرایشگاه و دستیارانش به زور متوسل شده و از چاقو، قمه و چاقو استفاده کردند. آنها وارد محل شده و صاحب آرایشگاه و مشتریان را با پول سرقت کرده و متواری شدند. دور از محل

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: کلیه اموال مسروقه کشف و 3 متهم جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی و با صدور دستور قضایی مربوطه جهت جلوگیری از گرانی روانه زندان شدند. پیشانی. از دیگران و اگر مورد مشکوکی دیدید با 110 یا نزدیکترین کلانتری تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.