افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

با ترندهای آرایش سال 2023 جذاب به نظر برسید. به نظر شما پوست برنزه امسال است یا ابروهای پهن؟

  • کد خبر : 24448
با ترندهای آرایش سال 2023 جذاب به نظر برسید.  به نظر شما پوست برنزه امسال است یا ابروهای پهن؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از ترندهای جذاب برای همه خانم ها، ترندهای دنیای لوازم آرایشی است، بنابراین می توان گفت دانستن روند آرایش برای بسیاری از خانم ها مهم است و هر ساله به دنبال انتخاب سبک آرایش خود بر اساس آخرین مد روز هستند. حالا آیا می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از ترندهای جذاب برای همه خانم ها، ترندهای دنیای لوازم آرایشی است، بنابراین می توان گفت دانستن روند آرایش برای بسیاری از خانم ها مهم است و هر ساله به دنبال انتخاب سبک آرایش خود بر اساس آخرین مد روز هستند. حالا آیا می دانید ترندهای آرایش سال 2023 چه نوع ترندهایی هستند یا برای ساخت آنها به چه محصولاتی نیاز دارید؟ یکی از ترندهای آرایشی تابستان 2023 داشتن پوست برنزه است، البته می توان گفت که پوست برنزه ترند تمام تابستان های سال های اخیر است. در حال حاضر راه حل های مختلفی برای رسیدن به این روند زیبا وجود دارد، معمولا اولین راه حل هایی که برای خانم ها به ذهن می رسد رفتن به خورشید یا آفتاب گرفتن است. البته فراموش نکنید که تمامی این روش ها پرهزینه و خطرناک هستند زیرا تا حدودی به پوست شما آسیب می رسانند. بنابراین پیشنهاد ما برای تابستان امسال این است که به جای روش های ذکر شده از یک برنزر خوب استفاده کنید، البته انتخاب یک برنزر خوب به اندازه انتخاب کرم پودر مناسب می تواند سخت باشد.

گرچه در همه حال، آرایش طبیعی و مینیمال از همه سبک‌ها محبوب‌تر است، اما شلوغ‌ترین آرایش نیز جذابیت خاص خود را دارد. قابل توجه ترین ترندهای آرایش 2023 بازگشت سبک Y2K و نوستالژی دهه 2000 است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از محصولات آرایشی ترند 2023 آشنا شوید.

برنز کننده شانل; پوستی سالم و شیک داشته باشید.

یکی از برنزه کننده های با کیفیت و خوب که برای تابستان پیشنهاد می کنیم پودرهای برنز کننده شانل هستند این برنزه به پوست جلوه ای برنزه می دهد و بافتی بسیار سبک و کرمی دارد. البته یکی از ویژگی هایی که این برنزر را از سایر انواع برنزه کننده ها متمایز می کند این است که رنگ طبیعی به پوست می دهد و مانند انواع دیگر ظاهری مصنوعی ایجاد نمی کند. از این برنزر می توان برای صورت و بدن استفاده کرد. استفاده از این برنزر در کنار سایه های تیره و دودی که یکی از ترندهای داغ امسال است می تواند چهره ای مدرن و جذاب به شما بدهد. پس فراموش نکنید که داشتن چهره ای شیک و جذاب به هیچ قیمتی نباید باشد، پس تا حد امکان از اشعه های مضر خورشید دوری کنید.

ماسک برنزه کننده و حجم دهنده

ماسک برنزه کننده و حجم دهنده

ریمل حجم دهنده سفورا; مژه های پر اما طبیعی.

نمی دانیم یادتان هست یا نه، اما در چند سال گذشته، مژه های بسیار پر و حجیم رواج پیدا کرد و همه خانم ها به کاشت مژه های حجم دهنده یا حتی مگا حجم دهنده روی آوردند که البته همه این مدل ها مژه ها صورت را غیرطبیعی و بی حال می کند. مژه های ضخیم اما طبیعی امسال بسیار پرطرفدار هستند، بنابراین اگر همچنان از روش های کاشت استفاده می کنید، سعی کنید از نوع کلاسیک آن کمک بگیرید. اگر از ریمل برای آرایش مژه های خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم یک ریمل حجم دهنده انتخاب کنید. این ریمل با فرمول طولانی مدت به مژه های شما حجم، بلندی و فر شدن چشمگیری می دهد. برس روی این ریمل مانند ساعت شنی است که امکان دسترسی به تمام مژه ها را فراهم می کند.

ماسک برنزه کننده و حجم دهنده

ماسک برنزه کننده و حجم دهنده

مداد ابرو آناستازیا; ابروهای پهن اما طبیعی داشته باشید.

ابروهای پهن و روشن را می توان یکی از ترندهای آرایش سال جدید دانست، بنابراین برای داشتن ابروهایی شیک و جذاب ابتدا به یک مداد ابروی مناسب با رنگ مشابه ابروهای خود نیاز دارید. پیشنهاد ما برای آرایش ابرو، مداد ابرو آناستازیا است، این مداد نوک مثلثی دارد که با سر باریک ترش می توانید نقاط خالی ابرو را پر کنید و با برس انتهای دیگر این مداد می توانید طول ابرو را بلندتر کنید. مداد برای رسیدن به یک اثر طبیعی تر. . شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مداد ابرو برای کشیدن ابرو بسیار مناسب است، پس سعی کنید با این مداد هش شکل، جای خالی ابروهای خود را پر کنید تا ابروهایی پر و طبیعی داشته باشید.

ماسک برنزه کننده و حجم دهنده

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.