افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

تحلیل فنی قیمت Dogecoin، TON و Shiba Ino؛ 1 مه 1403

  • کد خبر : 244381
تحلیل فنی قیمت Dogecoin، TON و Shiba Ino؛  1 مه 1403

در حالی که نصف شدن بیت کوین را پشت سر گذاشته ایم، چشم ها به بیت کوین و سپس آلت کوین ها دوخته می شود تا جهت بعدی حرکت آنها مشخص شود. در این مقاله به بررسی تحلیل تکنیکال Dogecoin (DOGE)، Toncoin (TON) و Shiba Ino (SHIB) می پردازیم. به گزارش اسمارتک نیوز، بازار منتظر […]

در حالی که نصف شدن بیت کوین را پشت سر گذاشته ایم، چشم ها به بیت کوین و سپس آلت کوین ها دوخته می شود تا جهت بعدی حرکت آنها مشخص شود. در این مقاله به بررسی تحلیل تکنیکال Dogecoin (DOGE)، Toncoin (TON) و Shiba Ino (SHIB) می پردازیم.

به گزارش اسمارتک نیوز، بازار منتظر جرقه ای از بیت کوین است تا روند صعودی یا نزولی خود را آغاز کند. در حالی که گمانه زنی ها در مورد رفتار قیمت بیت کوین پس از نصف شدن متفاوت است، ما به سراغ 3 آلتکوین محبوب در بازار رفته ایم تا نمودار آنها را از نقطه نظر تحلیل تکنیکال بررسی کنیم.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

سایه طولانی در 19 آوریل (31 آوریل) کندل قیمت DOGE نشان می دهد که گاوها در تلاش برای محافظت از حمایت 0.14 دلار هستند.

نمودار قیمت دوج کوین در بازه زمانی روزانه
نمودار قیمت دوج کوین در بازه زمانی روزانه; منبع: Trading View

بازگشت احتمالی صعودی به متحرک نمایی 20 روزه (موج آبی در نمودار بالا، 0.17 دلار) سطح مهمی است که باید مراقب آن بود. اگر خریداران بر این مانع غلبه کنند، DOGE می تواند به یک خط روند نزولی برسد. جایی که خرس ها احتمالاً فروش تهاجمی را آغاز می کنند.

منطقه بین 0.14 دلار و 0.12 دلار احتمالاً با خرید قوی از سوی گاوها مواجه خواهد شد، زیرا در صورت شکسته شدن این حمایت، فروش قوی آغاز خواهد شد و شاهد کاهش قیمت به سمت حمایت مهم 0.10 دلار خواهیم بود.

تحلیل فنی قیمت Toncoin

قیمت تونکوین (TON) در 18 آوریل به بالای خط حمایت الگوی کانال صعودی برگشت، که نشان می‌دهد گاوها همچنان به شدت از این سطح دفاع می‌کنند.

نمودار قیمت TonCoin در بازه زمانی روزانهنمودار قیمت TonCoin در بازه زمانی روزانه
نمودار قیمت تن کوین در بازه زمانی روزانه; منبع: Trading View

در 19 آوریل، گاوها قیمت را به 7.23 دلار رساندند، اما سایه طولانی روی کندل روزانه نشان دهنده فروش تهاجمی خرس ها در نزدیکی خط مقاومت کانال است. به این ترتیب، TON ممکن است چند روز دیگر در این کانال باقی بماند.

کاهش قیمت به زیر این کانال نشان دهنده تغییر احتمالی روند در کوتاه مدت خواهد بود. در این حالت، قیمت ممکن است به میانگین متحرک ساده 50 روزه سقوط کند (موج قرمز در نمودار بالا، 4.70 دلار) نزول کردن. از سوی دیگر، شکست قیمت از بالای کانال می‌تواند راه رالی صعودی را باز کند 8.56 دلار و سپس به 10 دلار بازکردن

تحلیل فنی قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو در چند روز گذشته حدود 0.000022 دلار در نوسان بوده است که نشان دهنده تعادل بین خریداران و فروشندگان است.

نمودار قیمت شیبا اینو در بازه زمانی روزانهنمودار قیمت شیبا اینو در بازه زمانی روزانه
نمودار قیمت شیبا اینو در بازه زمانی روزانه; منبع: Trading View

اگر قیمت به زیر 0.00020 دلار کاهش یابد، SHIB می تواند فاز بعدی را تا 0.000017 دلار آغاز کند. این سطح ممکن است به عنوان یک حمایت قوی عمل کند، اما اگر خرس ها غالب شوند، احتمالاً اصلاح ادامه خواهد یافت و به 0.000010 دلار وجود دارد.

اگر قیمت افزایش یابد و بالای خط روند نزولی باقی بماند، مزیت به دست خریداران خواهد افتاد. در این صورت شیبا اینو می تواند به تدریج تا 0.000033 دلار و بعد از آن تا 0.000039 دلار افزایش دادن.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-04-20 13:10:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.